25.01.2015

Beautiful Age 17

  Co się stało to się nie odstanie i skończyłam dziś 17 lat. Cóż, dzięki temu nie zmądrzałam, nie wyładniałam ani nie urosłam, więc żadnych zmian nie odczuwam, ale mam wrażenie że człowiek od razu inaczej patrzy na kogoś, kto ma 16 lat a kogoś, kto ma 17. Szesnaście lat to między gimbusem a dorosłym, a siedemnaście to juz między mniej a bardziej dorosłym.

  Wracając do przyjemniejszej części, będę się chwalić prezentami. Mam dziś urodziny, więc chyba mogę, chociaż chwalić się nie wypada. Trudno.
  Ale najpierw trochę spamu z piątkowego wypadu z dziewczynami!


Oczywiście dział dziecięcy to mój ulubiony.


  Przeszłyśmy się na pizzę, a później pochodzić po galerii. Niby nic takiego, ale osobiście świetnie się bawiłam!

A tutaj mały gratis w postaci filmiku na którym próbuję udawać, że I don't give a shit... poza jakkolwiek nienaturalna bo myślałam, że Wiksa robi zdjęcie. Fakju Wiksa.

video

  Jeśli chodzi o prezenty, byłam przemile zaskoczona! Nie spodziewałam się prezentów od swoich przyjaciółek z daleka. Prezent od rodziców (soczewki) jeszcze nie doszedł, więc niestety dziś wam go nie pokażę </3


Tym prezentem byłam tak zaskoczona i jednocześnie wzruszona, że aż się popłakałam - płyta BTS! Dodatkowo obok popup card z Jungkookiem.


  Razem z tym dostałam jeszcze cudny list z życzeniami i dwa zdjęcia Bangtanów.



  Od przyjaciółki ze Szwecji dostałam między innymi takie cuda! Ten mały stelaż swoją drogą jest przeuroczy ㅋㅋ


Prezencior od Wiksy bo co jak co, ale smarowanie się czekoladą to najlepsze, co można robić, tak?


Od Emilki dostałam taki przeuroczy zestawik! Baza pod cienie, spray do łatwiejszego rozczesywania włosów i płyn, który przyspiesza schnięcie lakieru do paznokci.


Kartka od jednej z Foczek + kartka ze Szwecji!

  Tort też był czekoladowy (ale nie zarzucam zdjęciem, bo był to zwykły, mały torcik) co właściwie jest dziwne, bo... ja nie przepadam za czekoladą. Jedyna jaką uznaję to Daim z Milki i ewentualnie jakieś truskawkowe. Jednak jak już ma być tort, to nie uznaję owocowych, z żelkami i innymi fantazjami... ma być czekoladowy. Koniec.

  Myślę, że to tyle. Siedemnaste urodziny to jeszcze nie taka wielka okazja do swiętowania, chociaż właściwie to może być najlepszy wiek dotychczas. Jednak co gorsza, jeszcze trzy lata i przestanę być "nastką".  No, ale czasu się nie zatrzyma, prawda?


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Fuko! Pozdrawiam cieplutko! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat, sto lat, Fuko~ c":
    trochę Ci zazdroszczę skarpetek z overdose, naprawdę świetne są ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć Fuko! Jaka leci piosenka w tym filmiku? Byłabym wdzięczna za odpowiedz. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za trzy lata nie będziesz nastką, nie za dwa. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też potem zauważyłam błąd haha, już poprawiam, ach ta matma [*]

      Usuń
    2. Dokładnie. Hihi :D

      Usuń