13.01.2015

[#1] Inspirujący Tumblr

  Tumblr to miejsce, skąd w większości czerpię inspiracje. Nie mówię tu tylko o modzie - lubię czuć inspirację we wszystkim co robię, taka amatorska artystka, haha. Na swoim blogu związanym z modą mam ponad 3 tysiące zaserduszkowanych postów i dziś podzielę się z wami częścią z nich! Te najbardziej ulubione postaram się w jakiś sposób skomentować. Enjoy!




Strasznie podobają mi się tatuaże tej dziewczyny; osobiście najbardziej podobają mi się właśnie kolorowe rękawy (nawet, jeśli sama zapewne bym sobie takowych nie sprawiła).



Tym makijażem jestem zauroczona chyba od 2 miesięcy. Ktokolwiek go wykonał - ma niesamowitego skilla. Swoją drogą jestem ciekawa, cóż to za cień do powiek (bo nie oszukujmy się, że wygląda jak szminka czy cokolwiek podobnego..).



Cudowny makijaż oczu i urocza buźka.


Te buty... zaczynam rozumieć czemu mówi się, że to je kobiety lubią najbardziej.





Lubię takie randomowe zdjęcia, gdy widać, że stylizacja nie jest tylko do zdjęcia i dla picu. Propsy za buty po raz kolejny.











Jak uroczo - to na maxa. Co prawda generalnie nie lubię zbyt przesłodzonych rzeczy, ale jak dla mnie stylizacja wyżej jest zwyczajnie przeurocza i trzyma się w granicach smaku. Poza tym chyba wszyscy znacie moje zamiłowanie do loliciej mody...








Ta stylizacja ostatnio zdecydowanie wygrała moje serce - prosta, skromna, a jaka efektowna.

Postanowiłam od czasu do czasu dzielić się z wami takimi inspiracjami (przedtem robiłam to na Facebooku), ponieważ sama lubię przeglądać takie posty u innych. Mam nadzieję, że i was coś zainspiruje!

A co ostatnio wam się wyjątkowo spodobało? Może jakaś piosenka, tekst, książka, zdjęcie, stylizacja? ♥

1 komentarz: