24.12.2014

Święta 2014

  Mimo bycia osobą niewierzącą, nadal lubię święta Bożego Narodzenia. Fakt, są komercyjne, ale to chyba najbardziej w nich lubię - lampki, choinki, bombki, świąteczne piosenki i sanki w przecenach. Co z tego, że nie ma śniegu.

#artystka
  Dzisiaj świąt nie czuję, chociaż dzisiaj najbardziej powinnam. Jednak kiedy jeszcze wyczekiwałam dzisiejszego dnia, przygotowałam fajne karteczki na prezenty, bo chciałam, żeby były ładne, hehe.


  W sobotę chyba najbardziej odczuwałam świąteczny klimat i nawet planowałam sobie trzasnąć selfie przy choince, ale skończyło się czym się skończyło.

Efekt był zamierzony, ale z moich selfies nic nie zostało [*]

Teraz lecę pomóc w przygotowaniach i zjeść trochę ciasta, a co! Prezenty już pod choinką, świąteczne piosenki lecą w tle...
A jak tam wasze przygotowania do świąt?  ♥


1 komentarz:

  1. Pierwsza ♥ Fajny pościk,mam podobne odczucia.Nie ekscytują mnie już tak Święta,choć chciałabym móc być podekscytowana v.v"
    Zapraszam na mojego bloga:
    chitosechan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń