09.12.2014

Review: Kolastyna "Energy Touch"

  Razem z nadejściem jesieni i zimy, moja cera wymagała o wiele głębszego nawilżenia - zaczynała robić się sucha i wręcz "szara". Zdecydowanie kwestią jest również brak odpowiedniej ilości wypoczynku, ale pogoda zawsze wpływa na mój organizm tak, a nie inaczej.
  Dlatego ostatnio podczas przypadkowej wizyty w Rossmanie zaryzykowałam i kupiłam nowy krem. Może liczyłam na cud, a może chciałam spróbować czegoś nowego, ale w każdym razie nie jestem ani zawiedziona, ani pozytywnie zaskoczona.


Co nie znaczy, że krem mi się nie podoba! Ma miłą, nieco wodnistą (?) konsystencję - nawet nie nakładając jej na twarz czuje się, że nawilża.


Krem ma też u mnie plus za ładny zapach.
Jeśli chodzi o nawilżenie, to czuć je przez jakieś pół godziny po nałożeniu kremu - potem jedyne co można odczuć to fakt, że skóra nie jest aż tak sucha jak zwykle. Nie wiem, czy krem tak słabo działa, czy po prostu moja cera to już zbytni papier ścierny...
Działanie jednak jest w porządku, nie jest tak, że krem nie przynosi żadnych efektów.

Podsumowując: 
- krem polecam osobom, które potrzebują nawilżenia, ale nie zabójczo głębokiego
- plusami są ładny zapach, wygodna aplikacja, konsystencja i cena (kupiłam go za 10 zł, co prawda chyba w promocji, ale)
- krem nadaje się i na dzień i na noc
- przyjemnie odświeża buźkę, ale nie ma długotrwałego efektu

Może z czasem produkt przyniesie lepsze efekty - jak na razie wiem, że raczej nie kupię go drugi raz.
Skąd w ogóle pomysł na post o typowo polskim kosmetyku, skoro raczej recenzuję tylko te koreańskie produkty? Dawno nie wprowadzałam zmian w swojej skincare i chciałam się podzielić jakimś ratunkiem na tą zimną, suchą zimową pogodę~

A czy wy macie jakiś sekret na lepsze nawilżenie w zimowym okresie? ♥

3 komentarze:

  1. Ohayo~
    W ciągu czterech dni przeczytałam calusieńkiego Twojego bloga. Uważam, że Ty i on jesteście świetni. Co prawda mniej interesuje mnie Korea niż Japonia, ale blog bardzo mi się spodobał. Nie wiem czy mnie kojarzysz, ale na ask'u jestem @asiankawaiigirl . Czekam na dalsze posty ^_^!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, miało być : 'bardziej interesuje mnie Japonia niż Korea' napisałam na odwrót xD.

      Usuń
  2. Ja kupiłam do cery tłustwj i mieszanwj, moja skóra jest delikatna naqet na drugi dzień

    OdpowiedzUsuń