30.12.2014

Podsumowanie roku 2014

  Nie umiem określić, czy ten rok zleciał mi szybko czy wręcz przeciwnie. Były momenty gdy chciałam, żeby się skończył. Bywały też takie gdy tylko marzyłam, aby trwał nadal. W tym momencie nie chcę, żeby się skończył - ale od tego się nie uchronię. W każdym razie czas na podsumowanie roku 2014.


Styczeń

- Sylwester jak i nowy rok spędziłam z Este
- Skończyłam 16 lat
- Z tejże okazji ścięłam włosy - nie licząc dzieciństwa, pierwszy raz miałam je tak krótkie




 Luty

- Spotkałam się z pierwszą Foczką!
- Zaczęłam naukę gry na keybiardzie/pianinie
- Obejrzałam You Who Came From The Stars (to ważna dla mnie drama, ok?)
- Wystąpiłam na pierwszym od dawna konkursie wokalnym
- Pierwszy raz piłąm bubble tea





 Marzec

- Razem z Este i Yuri pojechałyśmy do Berlina! (więcej tutaj)

 Kwiecień
- W moje łapki trafiła moja pierwsza płyta BTS - Skool Luv Affair!
- Na Fukośnym Youtubie pojawił się pierwszy filmik
- Testy gimnazjalne



 Maj
- Pierwszy raz od dawna spotkałam się z Ayako
- Powoli zaczynałam dostrzegać świat w nieco lepszych barwach
- Komers
- Kris odchodzi z EXO



 Czerwiec
- Wyniki egzaminu gimnazjalnego
- Ukończenie szkoły
- Dowiedziałam się, że zobaczę BTS na żywo!

Moja szafka szkolna </3


 Lipiec
- Zaczęłam regularnie ćwiczyć
- Pojechałam do Berlina na koncert BTS! (wiecej tutaj)
- Spotkałam się z kolejną Foczką - Jirin




 Sierpień
- Niucon, gdzie spotkałam kilka Foczek oraz - w końcu - kilku przyjaciół z daleka!

Zmęczenie wypisane na twarzy to nieodłączna część każdego konwentu
 Wrzesień
- Urodziny Jung Kooka i jednocześnie rozpoczęcie nowej szkoły
- Śmierć Rise i Eunbi z Ladies' Code
- Skończyłam oglądać Amiercan Hustle Life
- Powróciłam do pisania piosenek



 Październik
-
Lu Han odchodzi z EXO
- Jessica teoretycznie zostaje wyrzucona z SNSD
- Powróciłam to tworzenia OOTD
- BTS rozpoczęli trasę The Red Bullet / Urodziny Jimina
- "Zaliczyłam" kolejny ślub
- Halloween!


 Listopad
- Mocno przygotowywałam się do koncertu


 Grudzień
- Mój pierwszy koncert, yay!
- Przyjazd studentek zza granicy - z Singapuru, Australii, Wietnamu i Brazylii
- Święta
- Dołączyłam do Bangtan Boys Poland
- Przygotowuję się do kolejnego koncertu


Tym oto podsumowaniem pięknie żegnam rok 2014. Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie obfitował w dobre chwile, a w przeciwieństwie do tego roku - nie będzie tak wiele tragicznych (jak w swiecie k-popu) momentów.

A wy jesteście zadowoleni z tego, jak przebiegł wasz 2014 rok? ♥

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Twój 2014 rok był udany.
    Ja generalnie też jestem zadowolona.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na notkę. Widać, że w twoim roku następowało dużo ,,przełomowych" momentów. Życzę jeszcze więcej takich! ^^
    Cóż, ja też jestem zadowolona z 2014 - między innymi dlatego, że zaczęłam interesować się k-popem i wyjechałam na wakacje do USA ♥ Ale przede mną czeka jeszcze okropny moment wyboru liceum, co spędza mi sen z powiek... >.<
    Weny życzę~

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo miły rok <.>
    Ja mój spędziłam doprowadzając nauczycieli do białej gorączki D: I jeszcze trzeba gimnazjum wybrać,a do tego przerwa świąteczna się kończy >.< Życie jest niesprawiedliwe ;____;

    OdpowiedzUsuń
  4. Odejście Krisa z EXO to wydaje mi się że 14/15 maja. : D
    A co do roku ogólnie, to zdecydowanie produktywniejszy niż mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, faktycznie... samo info wyszło faktycznie w maju, danke~
      Wszystko można zmienić jak się chce! :D

      Usuń