21.12.2014

Christmas Songs 2014

    W zeszłym roku podzieliłam się z Wami moją listą top 10 świątecznych piosenek. W tym roku czas podzielić się nowymi "zdobyczami" w mojej muzycznej biblioteczce! Każda piosenka może się znudzić, dlatego dziś przedstawię piosenki, od których nie mogę oderwać się w tym roku.

1. BTS - Typical Trainee Christmas


Nie jest to nowa piosenka, jednak strasznie bawi mnie jej tekst i pociesza, że nie każdy spędza święta tak jakby chciał, więc powinnam cieszyć się swoją gorącą czekoladą i małą choinką.

2. BTOB - You Can Cry


Tą piosenkę poleciła mi jedna z Was! Myślę, że jest naprawdę przyjemna dla ucha, a i teledysk nie jest zły.

3. Ai - Happinesu


Rzadko słucham japońskich świątecznych piosenek, ale ta zdecydowanie u mnie wygrała. Ma ten prawdziwy, ktoś powie komercyjny, nastrój świąteczny. Ja tam bardzo lubię ten klimat i nie zwracam uwagi na to, czy to tylko dla picu.

4. Bom & HI - All I Want For Christmas Is You


O ile sama piosenka już chyba każdemu się znudziła, o tyle nie jej różne aranżacje - przynajmniej w moim przypadku.

5. Hollywood Undead - Christmas in Hollywood


Ta piosenka to raczej utwór dla ludzi...z dystansem. Wszystko ze względu na tekst. Ja tam jednak lubię się czasami pośmiać i wyluzować, a nie słuchać tylko piosenek o prezentach, śniegu i jemiołkach.

A jakie piosenki Wy zapętlacie na playliście w tym roku? ♥

2 komentarze:

  1. Ja wróciłam do korzeni i słucham Arki Noego :D Piosenki mojego dzieciństwa haha :D
    http://boredofficially.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 4 uwielbiam, mimo że ta druga jest puszczana mi tak często, że nią wymiotuję. >w<
    zycie-arugureiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń