25.12.2014

BTS "Season's Greetings 2015"

  Święta, święta i już prawie po! W tym roku ich magię czułam jedynie zanim do nich doszło, no ale cóż. W ramach gwiazdki dostałam zestaw Season's Greetings 2015 od BTS i dziś chciałam się nim nieskormnie pochwalić! Oczywiście żartuję, ale zawsze robię mały review/unboxing swoich k-popowych rzeczy, więc tak jest i w tym przypadku.


Zestaw zawiera:
- Kalendarz na biurko
- Scheduler
- Kalendarz na ścianę
- Naklejki
- DVD z making of (~35 minut)
- Pocztówkę

No to otwieramy!


  Pierwszy jest kalendarz na biurko. Według mnie jest świetnie wykonany - strony są grube i nie niszczą się o te kółeczka, zdjecia są cudnej jakości, a przy każdym miesiącu zaznaczone są daty, które ustalali też chłopcy - można tam znaleźć nawet datę dnia, gdy Rap Monster napisał swój pierwszy tekst piosenki.


Zdjęcia są po obu stronach, co też jest super! Nie zmarnowali tej sesji, haha.


Przykład pozaznaczanych dat

  Przy każdym miesiącu możemy znaleźć zdjęcia grupowe, pojedynczych członków jak i tylko kilku:



Kalendarz posiada stabilną podstawkę:


Lecimy dalej!


Tym razem czas na naścienny kalendarz i naklejki.



Naklejki to właściwie jedyna rzecz z tego zestawu, której nie chcę zużyć...

A co mamy dalej?


  Koperta jest wykonana fajnie i porządnie - mocny papier, dobry klej, ładny nadruk.




W środku są życzenia od chłopaków, które sami pisali - co można zobaczyć na DVD dołączonym do zestawu. Pisali je na osobnych kartkach, przy czym swoją drogą mieli sporo zabawy♥ Niestety mogliby zostać lekarzami, bo niektórych ciężko rozczytać.

No i zostały nam dwie rzeczy - scheduler i DVD!


Scheduler jest B O S K I. Twarda, wytrzymała okładka, a w środku poza kalendarzem i oczywistym miejscem na notatki, również są zdjecia.



Miejsce na dane właściciela, które znajdują się... na końcu

Miejsce na notatki

Miejsce gdzie umarłam


Scheduler jest naprawdę świetnie wykonany, zwłaszcza jeśli mam go porównać chociażby do tych oferowanych przez zespoły SM Ent. - mój kalendarz z SHINee to połowa czystych kartek i połowa kalendarza - brak jakichkolwiek zdjęć w środku, jedynie osobno zestaw pocztówek.

Na końcu DVD!



DVD:
- nie ma napisów (nie każdy jest w stanie to przeżyć)
- trwa około 35 minut
- przedstawia kulisy sesji zdjęciowych do kalendarza, ale możemy też zobaczyć ich wygłupy pomiędzy, tworzenie przez nich kartek i tak dalej.

Osobiście jestem ogromnie zadowolona z tego prezentu, cieszę się, że moi rodzice wzięli pod uwagę moją obsesję, ekhm... Sama nie sprawiłabym sobie tego zestawu, bo człowiekowi jednak może być szkoda kasy na milion kalendarzy. Obiecałam sobie jednak, że wykorzystam je i zapiszę, bo do takich "zużytych" rzeczy na pewno lepiej się zagląda.

A co wy dostaliście na Gwiazdkę? Pochwalcie się w komentarzach! ♥

8 komentarzy:

  1. ło jojojojoj jakie cuda... a ja dostałam kasę i simsy 4... zrobię sobie zakupy na Azjatyckim Zakątku XD

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miejsce na dane, miejsce na notatki, miejsce gdzie umarłam" HAHA! Rozwaliłaś mnie :D Fajny prezent. Muszę przyznać, że naprawdę ładnie się prezentuje (śliczne pastelowe kolory!) WESOŁYCH ŚWIĄT! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś post o kalendarzu. Już od pewnego czasu myślałam nad jego kupnem, teraz jestem już na 100% pewna, że też go sobie sprawię ^^
    a z moich prezentów też jestem mega zadowolona - komiks ,,Adventure time", dwa ,,Atlasy zwierząt" Dema ( gorąco polecam <3 ), peruka i trochę kaski ;)
    A tak z ciekawości - twoi rodzice sami wpadli na pomysł z prezentem dla ciebie? Bo moi bez szczegółowych wskazówek nic by nie wymyślili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne prezenty!
      Też musiałam im nieco podsunąć, ale nie wiedziałam do końca co planowali ^^

      Usuń
  4. Mega zazdroszczę Ci prezentu! Moi rodzice w życiu by nie wpadli, żeby kupić mi takie cudo!
    Fajnie, że tak to wszystko pokazałaś i opisałaś:))

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Można gdzieś jeszcze dostać? Jak tak to gdzie?
    Jak nie to
    [*]
    .-.
    Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można gdzieś jeszcze dostać? Jak tak to gdzie?
    Jak nie to
    [*]
    .-.
    Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zestaw na cały rok, jest już niedostępny chyba, że w kolosalnych cenach na ebayu czy innych stronach.
      Dziękuję :) ♥

      Usuń