07.11.2014

Wishlista #4

  Po ponad pół roku czas na kolejną wishlistę! Z poprzedniej co prawda nie udało mi się nic zrealizować, ale tak to jest, że człowiek ma różne priorytety, a nie koniecznie talent do oszczędzania. To dlatego wishlist nie robię często - wolę mieć kilka pomysłów na to co kupić i tego dokonać, a nie milion, a żadnego nie spełnić.

1. Różowa rozkloszowana spódnica

sr: lulus.com
 Marzy mi się już od sporego czasu, ale jakoś nigdy nie potrafiłam zorganizować wydatków tak, żeby ją kupić, a gdy już miałam takową okazję w jakiejś sieciówce, to była kiepskiej jakości. Nie mam na oku żadnej konkretnej, więc pewnie pokuszę się o jakąś z Allegro.

2. Bluza





A konkretniej - któraś z powyższych (na pewno nie wszystkie cztery haha). Kocham wielkie, luźne bluzy z ciekawymi printami, a cierpię na ich niedobór. W końcu zima się zbliża, trzeba się w jakąś zaopatrzyć! Wszystkie powyższe pochodzą z Sheinside (boli mnie fakt, że dwie dolne to podróbki, no ale).

3. Urocze skarpetki


Konkretniej te z uroczymi falbankami. Uwielbiam ładne skarpetki, podkolanówki czy zakolanówki, a takie skarpetki to świetny dodatek do każdej dziewczęcej kreacji!

A wy na co aktualnie polujecie? ♥

4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! Spódniczka mega urocza, na allegro na pewno znajdziesz coś ciekawego ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę spódniczkę to i ja sobie chyba sprawię =^.^= Bardzo ciekawy post, sama chyba zacznę robić takie wishlisty ;3 Weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś podobną wishlistę. I wyszło tak, że kupiłam tylko skarpetki. ;_;'

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki z koronką możesz znaleźć w pepco za 3 lub 4 zł. Fakt faktem to nie są te same skarpetki co na zdjęciu, ale też są ładniusie. ~ *^*

    OdpowiedzUsuń