22.11.2014

Projekt Denko #1 - listopad/grudzień

  Jakiś czas temu ktoś zaproponował mi taki temat posta, a że nie chcę być monotonna - oto i on.

Projekt denko już dawno króluje na wszystkich makijażowych i urodowych blogach i polega on na tym, że w ciągu miesiąca - lub na przykład dwóch - zużywamy kosmetyki, które leżą i kurzą się nam od dłuższego czasu, a nadal nadają się do użytku. W moim przypadku nie ma tego dużo - jedyne, na czego nadmiar cierpię to błyszczyki.... Ale postanowiłam zrobić ten post chociaż raz, także do dzieła!


Dwa błyszczyki z Wibo, które mają za zadanie - poprzez zawartość papryczki - powiększyć nam usta. Nadal nie wiem, czemu w ogóle to kupiłam, ale błyszczyki nie są złe poza tym, że przez chwilę pieką usta - ale tego akurat można było się spodziewać.

Ciemniejszy z błyszczyków~

Drugi jest brązowy żelowy eyeliner z Essence. Z czasem jego aplikacja zaczęła mnie zwyczajnie wkurzać i przestałam go używać a szkoda, bo żelowe eyelinery to często świetny sposób na wykonanie ulzzangowego makijażu - kreski wychodzą znacznie delikatniejsze i "naturalniejsze".



  Następne są odżywka i maska do włosów z Alterry. Przez dłuższy czas byłam zakochana w tych kosmetykach, jednak z czasem - jak zwykle - przestały dobrze działać na moje włosy, zwłaszcza gdy zdarzało się im być przesuszonymi - Alterra zawiera nieco alkoholu, co nie zawsze działa na włosy tak, jak powinno. Mimo to mam zamiar powrócić do ich użytkowania - chociażby po to, żeby je zużyć.


Ostatnie są dwa lakiery z Miss Sporty, które już dawno chyba nie widziały paznokci... przyznaję, że to z winy mojej obsesji na punkcie lakierów, gdzie szafka mi się już nie domyka, a wcale nie oznacza to, że używam każdego lakieru, który mam. Te dwa - wydaje mi się - są najmniej używane i chociaż nie lubię pomarańczu na paznokciach, to postaram się wymęczyć oba kolory.

A wy? Macie kosmetyki, które od dawna stoją nieruszane? Może czas odkopać je i przywrócić je do życia? (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

5 komentarzy:

  1. Nawet fajnie ci to wyszło ^^ Pozdrawiam :) i życzę weny kochana~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki i również pozdrawiam~

      Usuń
  2. Oj tak mam tego całkiem sporo xD Ilosć moich peelingów i toników do twarzy mnie przeraża. Pogoniłam mamę żeby zrobiła porządek ze swoim sprzętem, a sama ciągle kupuje nowe kosmetyki, mimo że starych nie zużyłam ^-^ Powodzenia w kończeniu swoich :))

    OdpowiedzUsuń
  3. co się stało z moim komentarzem? :(

    OdpowiedzUsuń