02.11.2014

Co znajdziecie w moim plecaku?

Razem z rozpoczęciem nowej szkoły nadszedł czas na 'nowy' plecak (czyt. kupiony dawno, nie używany w gimnazjum), a z racji że jest nieco pojemniejszy od mojego poprzedniego, to można tam znaleźć nie tylko książki. Co prawda ostatnio nie noszę go już tak często, bo nieco się niszczy (kilka kilo książek robi swoje), ale tak czy siak podzielę się z Wami tym, co można znaleźć w środku~


A więc najpierw z bardziej praktycznych rzeczy - parasolka, bo jesień nadeszła; notesik z zapisanymi wszystkimi sprawdzianami, kartkówkami, referatami i planem lekcji; żel dezynfekujący do dłoni, gdy do łazienki za daleko; kosmetyczka, w której trzymam patyczki kosmetyczne i eyeliner/kredkę gdybym stała się pandą; kalkulator na królową nauk.



Bez szczotki nie obejdę się NIGDY; pomadka nawilżająca i szminka to również coś, co niemal zawsze muszę ze sobą mieć. Jeśli chodzi o portfel i słuchawki, to chyba nie muszę nic mówić, prawda?

Różowo mi

A wy bez czego nie możecie obejść się w szkole? ♥

5 komentarzy:

  1. Fajny post :3 Ciekawy i krótki ^^
    I zakochałam się w tym portfelu ,jest taki uroczy i z kotkiem i taki jej ♥
    Życzę weny kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo rzeczy nosisz w plecaku.... ja biorę książki... i nie mam miejsca na nic innego XD" a parasolkę mam identico!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam praktycznie tak samo, tylko nie noszę parasoli, bo moja nie jest składana xD Ale mam nawet taką samą szczotę i słuchawki ( tylko niebieskie ;-; ) jak Ty. Najgorsze jest to, że to wszystko dodaje do ciężkości mojego plecaka, mimo to jest to za potrzebne żeby zostawić w domu xD
    Hwaiting! ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, u mnie można znaleźć różne cuda...Ironizuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samo parasolkę :))

    OdpowiedzUsuń