05.11.2014

BTS x CeCi

 1 października, z okazji rocznicy magazynu CeCi, został wydany limitowany zestaw - gazeta (a w środku m.in. sesja i wywiad z BTS), karta z autografem i bransoletka z Svarovskiego zaprojektowana przez sam zespół. Łapiąc się za portfel z żalem w oczach postanowiłam sprawić sobie tą przyjemność i - jak to mam w zwyczaju - podzielić się tym z Wami.



 Całość jest naprawdę duża, żeby nie powiedzieć, że jak na coś takiego - ogromna.



 Na początku gdy zobaczyłam projekt bransoletki miałam małą rozkminę co ona przedstawia, ale Jirin uświadomiła mnie, że to symbole kobiety  i mężczyzny połączone razem! Z tyłu widnieje również napis "BTS".



Pudełeczko, w którym znajdowała się bransoletka




Bransoletka nie ma zapięcia a jedynie 'zwężaną' żyłkę, więc zakładanie jej samemu to czasami niezła przygoda, ale warto się pomęczyć. Niestety jako posiadaczka 'anorektycznych' nadgarstków, ta bransoletka zawsze będzie na mnie lekko za luźna (≧ω≦)

Jeśli chodzi o kartę z autografem, trafił mi się Jin! Nie narzekam, ponieważ nie ma w BTS osoby, którą lubiłabym mniej od reszty.

인생은 밝게 삽시다, co oznacza chyba "Żyj jaśniejszym (lepszym) życiem"



  Jeśli chodzi o to, co jest w środku, gazeta mile mnie zaskoczyła. Nie ma tam tylko sesji zdjęciowej chłopaków (która dostępna jest na Internecie) i wywiadu z nimi, ale również inne, 'zwykłe' artykuły.

fragment wywiadu z BTS

kącik z modą

  Poza tym można znaleźć też tam życzenia dla Ceci (magazyn obchodził 20 rocznicę) od wielu idoli, artykuł o jakimś innym zespole oraz... przepisy kucharskie. Bardzo się cieszę z tego, że nadal wydano to jako zwykły magazyn, ponieważ od dłuższego czasu marzyła mi się koreańska gazeta, dzięki której będę mogła "podrasować" swoje czytanie po koreańsku.

Na koniec chciałam wspomnieć, że znów możecie podsyłać mi (czy tutaj w komentarzach, czy na asku) pomysły na wpisy, które chcielibyście przeczytać!

Do przeczytania~♥

5 komentarzy:

  1. Ah zazdro strasznie chcę mieć to ale no nie mam teraz kasy, a później chyba nigdzie tego nie kupię w przystępnej cenie. ;;;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to jest limitowana gazeta, więc nie wiem czy potem w ogóle będzie to dostępne :< Na wielu stronach wykupiły się po tygodniu od wydania.

      Usuń
  2. Żałuję, że nigdzie nie trafiłam na taką gazetkę... :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bransoletka jest przecudowna. I ktoś w końcu ma takie nadgarstki jak ja :')

    OdpowiedzUsuń