14.09.2014

Poznaj: Song Ahri

 Song Ahri 



Imię i nazwisko: Song Ahri (송 아리)
Data urodzenia: 9 marca 1987 r. (27 lat)
Miejsce urodzenia: Podobno Seul
Narodowość: Koreanka
Kariera: Modelka
Wzrost: 162 cm
Cyworld: KLIK

Kariera


  Ahri udało się zdobyć ogromną sławę jako modelka dla firmy Hosishop. Jest ikoną wśród koreańskich ulzzangów - posiada idealną V-line, aegyo sal i proste brwi. 


Życie prywatne



Ahri posiada trzy tatuaże: jeden na plecach, mówiący "I am the master of my fate, I am the captain of my soul" (po angielsku zdecydowanie brzmi ładniej, niż po polsku), oraz dwa tatuaże na nadgarstkach - na jednym widnieją gwiazdki, na drugim - jej data urodzenia.
Poza tym RiRi (jej pseudonim) uwielbia czekoladę i każdego dnia inaczej stylizować swoje włosy.

Na koniec trochę zdjęć:


5 komentarzy:

  1. Song Ahri od dawna bardzo mnie interesuje ^>^ Ciekawy post, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, dlaczego niektórzy muszą być tacy piękni? ;_; Przy okazji muszę ująć, że świetny blog! Od pół godziny czytam różne notki i bardzo mi się podobają, szkoda, że nie znalazłam Cię wcześniej na internetach! Obserwuję, no, muszę ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operacje! xD
      Miło mi bardzo, dzięki~♥

      Usuń
  3. jejciu, śliczna jest. Mam folder na komputerze o nazwie "nieokreśleni z nazwiska Azjaci"(tak haha) i właśnie zdałam sobie sprawę, że 80% jego zawartości to jej zdjęcia XD

    pe es: może to dziwnie zabrzmi, ale czy tylko ja zwróciłam uwagę na jej biust? ;__;

    OdpowiedzUsuń