08.09.2014

Liceum to męka + OOTD

  Zacznijmy od tego, że wcale nie narzekam na samą szkołę. Szkoła jest cudowna, pewnie. Korytarze-labirynty, świetni nauczyciele, dobra atmosfera. Ale minął tydzień, a ja wracam do domu padnięta. Nie wiem, od czego to zależy - lekcji mam maksymalnie 7, jednak spacer w tę i z powrotem pewnie też robi swoje.


 Ledwo drugi tydzień szkoły a już zebrania, zadania domowe, nowe obowiązki i nowi ludzie. Liceum to zdecydowanie przełomowy czas w życiu człowieka.

 Poza tym jestem już zapisana na dodatkowe lekcje z matematyki i angielskiego, więc czasu będę mieć jeszcze mniej i już mi się to nie podoba.

  Przynajmniej znowu jestem w klasie z Wiksą, z którą chodziłam wcześniej do podstawówki!


No i mój skromny OOTD:

koszulka: sinsay
Mam zamiar postarać się być na bieżąco z materiałem w szkole, więc niestety, ale już teraz mam trochę rzeczy do nauki... czuję, jakbym miała straszne braki, chociaż minęły jedynie dwa miesiące wakacji.

A jak wy czujecie się po powrocie do szkoły? ♥

3 komentarze:

  1. moge się spytać na jakim profilu jestes?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki ootd! :) Liceum nie jest takie złe, wystarczy nie odkładać rzeczy na później, a będzie dobrze. Powodzenia w nowej szkole, dla mnie pierwsza klasa też była przełomowym momentem w życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoła wygląda super, niczym wyjęta z jakiegoś filmu :D

    OdpowiedzUsuń