14.09.2014

Koszulka z Sheinside

  Dzisiaj czas na kolejny ciuszek z Sheinside; koszulka, którą zamówiłam razem z sukienką.

klik na zdjęcie aby przejść do koszulki na stronie sklepu



Nadruk jest również z tyłu~
Zakochałam się w jej nadruku, który przedstawia postacie z Disney'a w roli amerykańskich idoli - królewna Śnieżka jest Katy Perry, Kopciuszek Lady Gagą, i tak dalej i tak dalej. Poza tym nadruk jest solidnie wykonany, o wiele lepiej niż ten na mojej koszulce z kucykiem.



T-shirt jest zrobiony z cienkiej bawełny (?), jest lekki i bardzo wygodny. Jestem z niego właściwie bardziej zadowolona, niż z sukienki.




Czasami dziwi mnie rozległość jakości w Sheinside - raz trafi się coś ze słabego materiału, raz z dobrym nadrukiem a raz ze słabym...ale zdecydowanie warto za taką cenę kupić sobie coś unikatowego i z pewnością jeszcze coś tam kupię.

Do przeczytania~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz