12.09.2014

Get It Beauty, czyli koreańskie sposoby na piękno

  W Korei Południowej nie brakuje gazet, reklam i programów o dbaniu o siebie - od fitnessu i joggingu po dbanie o włosy i cerę. Jest tego tak dużo, że właściwie nie wiadomo w co "wsadzić ręce", ale jest jeden program, który zwrócił moją szczególną uwagę. Tak, mówię o "Get it Beauty".

  Wiele odcinków programu jest przetłumaczone na język angielski, a można poznać naprawdę wiele sekretów tego, jak Koreanki o siebie dbają. Poniżej część pierwsza odcinka o dbaniu o włosy:



W programie często udział biorą również celebryci. Niżej tutorial na makijaż ust, wykonany przez aktorkę Yoo In Na:


Dla chętnych pierwsza część odcinka o tradycyjnym dbaniu o cerę:


Między odcinkami można przebierać w nieskończoność, a wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie. Program ogląda się przyjemnie i zawsze, gdy nie byłam czegoś pewna, już po chwili prowadzący programu lub występujący tam specjaliści wszystko wyjaśniają.

  Tak na koniec zarzucę też tutorialem makijażowym, które często pojawiają się w Get it Beauty:


Mam nadzieję, że program wam się spodoba i pomoże wam nauczyć się czegoś ciekawego! Mi osobiście dużo pomógł filmik o pielęgnacji włosów.

Do przeczytania~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz