20.09.2014

"DARK & WILD"

  Czeeeść (≧ω≦)
Nowy, pierwszy full album BTS chciałam zamówić już gdy dowiedziałam się, że w ogóle ma się pojawić. Pierwszy raz jednak zamiast zamawiać płyty na kpoptown, zamówiłam je przez koleżankę, która w tym czasie przebywała w Korei. Z tego powodu co prawda czekałam na paczkę nieco dłużej (płyty musiały przeżyć też koncert BTS), ale zapłaciłam za nią mniej hee (60 zł).


Strasznie podoba mi się opakowanie - łatwo się otwiera (znowu - na magnes), a okładka ładnie się błyszczy.


W albumie znajdziemy: 
- 108-stronicowy photobook
- dwie karty - grupową i z członkiem
- dwie pocztówki - jedną z najnowszego komiksu BTS "We On", drugą ze znanymi już wszystkim 'stworkowymi' Bangtanami
- płytę, bo jakżeby inaczej


Jak widać - trafiłam na kartę ze swoim biasem, z czego ogrooomnie się cieszę - zazwyczaj nie mam szczęścia do takich rzeczy.


photobook z tekstami piosenek

Jedyne co mnie drażni, to czcionka piosenek. Co jak co, ale ręczny hangeul to najgorszy hangeul. Zdecydowanie wolę, gdy albumy mają 'normalną', komputerową czcionkę, bo można się rozczytać.


Poza tym, na albumie znajdziemy aż 14 piosenek (!). Jak na k-popowy album jest to naprawdę dużo.

Kliknijcie poniżej w tytuł piosenki aby jej posłuchać!

1. Intro: What Am I To You?
2. Danger
3. War of Hormone
4. Hip Hop Lover
5. Let Me Know
6. Rain
7. BTS Cypher PT.3: Killer
8. Interlude: 뭐해?
9. Can You Turn Off Your Phone
10. Blanket Kick
11. 24/7=Heaven
12. Look Here
13. Second Grade
14. Outro: Does That Make Sense

  Generalnie w zamyśle pierwsze 7 piosenek są 'dark', a kolejne 7 - 'wild'.
Jeśli chodzi o moje ulubione piosenki, zdecydowanie trudno jest wybrać chociaż trzech faworytów...jednak jeśli już mam wybierać, to moje ulubione to "Let Me Know", "Second Grade" i "Look Here".
  A to, co dla mnie najwspanialsze to fakt, że członkowie zespołu mieli wkład w prawie każdym utworze z tego albumu. Rap Monster napisał tekst do intro, Suga skomponował "Let Me Know", Jung Kook pomagał przy tekście do "Rain". Zdecydowanie jeden z moich ulubionych albumów!

Która piosenka wam się najbardziej podoba? A może macie jakąś piosenkę (ogólnie w świecie muzycznym), na którą aktualnie macie "fazę"?

Do przeczytania~♥

6 komentarzy:

  1. Hip-hop lover <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tę płytę, przyszła mi chyba jakieś 2 tygodnie temu. Moja ulubiona piosenka z albumu to Rain //cryiiing//

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja sobie pozwolę napisać ogólnie. Od 3 dni czytałam Twojego bloga - od samego początku ;) Dał mi on niesamowitego motywacyjnego kopa, żeby zrobić coś ze sobą, ze swoim życiem :) I dzięki niemu w końcu, mimo długiego czasu interesowania się Azją, przekonałam się, że kpop może się czasem spodobać również mi, tylko muszę dać mu szansę. Dałam, spodobało mi się, dziękuję bardzo za pokolorowanie mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jakie to miłe usłyszeć takie słowa! ♥ Cieszę się, że udało mi się w jakiś sposób wnieść nieco radości do Twojego życia haha~ Dzięki takim wiadomościom również dostanę kopa - do dalszego i lepszego pisania bloga :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że również mogę dać zwykłym komentarzem Tobie dużo radości ;) Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę :D

      Usuń