21.08.2014

Tumblrowe ideały

    Wszyscy wiemy, że ideałów nie ma, więc nie ma co kierować się tytułem posta, ale chciałam pokazać wam dziś kilka dziewcząt z Tumblra, które swoją urodą i stylem podbiły moje serce. Są to osoby, które chociaż w małym stopniu są dla mnie inspiracją.

1. Berry Tsukasa (ichigoflavor)



Chyba już wszyscy wiedzą, jak bardzo uwielbiam Berry. Nie tylko jest prześliczna, ale bardzo mądra, ma świetnego skilla w makijażu i podoba mi się jej styl. Oczywiście Berry to nie jej prawdziwe imię, a Japonką również nie jest - jej rodzice są Filipińczykami. Już za dwa dni skończy 20 lat, a jej marzeniem jest zostanie kardiologiem.


2. Samu (kida-masaomi)



Samu ma 19 lat i to, co bardzo mi się podoba, to jej umiejętność zestawienia zwykłych, czarnych ubrań w taki sposób, że wyglądają naprawdę ciekawie.

3. Emilia (PastelBat)



Pastelbat to zdecydowanie świetna ikona japońskiego stylu w europejskiej odsłonie. Bardzo lubię jej stylizację i fakt, że nie ogranicza się do jednego japońskiego stylu. Nie podaje swojego wieku, ale z tego co się orientuje jest już studentką.

4. Mashyumaro (Mashyumaro)



Kolejna Szwedka, której styl bardzo lubię. Jednak tak jak stylizację Mash uwielbiam, tak jej abstrakcyjny makijaż czasami mnie przeraża. Ma 18 lat. Jest naprawdę sympatyczną osobą, co można wywnioskować z jej odpowiedzi chociażby na ask.fm.

No, to by było na tyle. Te cztery dziewczyny przyciągnęły moją uwagę i to właściwie jedyne, których poczynania śledzę bardziej lub mniej 。◕ ‿ ◕。

A czy wy macie osobę, której poczynania lubicie śledzić lub taką, której styl szczególnie przyciągnął waszą uwagę~?

6 komentarzy:

  1. Cześć Fuko ♡
    Powiem szczerze ,że dwie pierwsze panie są śliczne moim zdaniem i bardzo mi się podobają ich tumblr'y. Pastel Bat kojarzę jeszcze z czasów jak interesowałam się pastel goth.
    Co do Twojego pytania: ja uwielbiam Venus Angelic, Tsubase Masuwake,nie wiem czy to się liczy ale również bardzo lubię Park Sorę oraz ... Ciebie.
    Pewnie kiedyś o tym już wspomniałam ale powiem jeszcze raz-uwielbiam Twój blog.
    Miłego dnia ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pastelbat ♥ Niektóre jej stylizacje nie przypadają mi do gustu, ale nadrabia to swoim sposobem patrzenia na świat ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam irodohieru i Berry c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba się styl Berry i Samu, a reszta jest dla mnie trochę zbyt... sztuczna. Wolę trochę bardziej naturalny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "(...) jej marzeniem jest zostanie kardiologiem."

    To pewnie jako lekarz będzie miała spore problemy, bo na jej widok każdy facet dostanie palpitacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Samu! Dziękuję bardzo! użyłem google translate. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń