13.08.2014

OOTD: Danger

  Ostatnio blog jest mało aktywny, ale powodów jest kilka - tematy które chcę zrealizować są dosyć obszerne jeśli chodzi o ich realizację, a czasami i czasu i ochoty brak - przyznaję się bez bicia. Nie chcę jednak robić byle jakich postów, dlatego bądźcie cierpliwi proszę 。◕ ‿ ◕。

  Niedawno wyszedł pierwszy teaser do nowej piosenki BTS i nie mogło się obyć bez pewnej inspiracji. Lubię czasami zaciągnąć coś także z męskiej mody, bo łatwo ją przerobić na bardziej dziewczęcą, a i nie zawsze trzeba.


Jest to oczywiście delikatna inspiracja, ale natchnęło mnie i nie mogłam się powstrzymać. Jak mam coś chociaż trochę podobnego w szafie, to why not?


dat nie-ass

Co prawda katana wygląda, jakbym ją Kookowi zabrała, bo jest troszkę za duża, ale taką ją dostałam i taką ją lubię.

Hm, a tak poza tym co u mnie? Moje wakacje teoretycznie się skończyły - jestem i po koncercie i po konwencie. Jedyne co mnie teraz czeka to folklor, ale to właściwie nic takiego, odbywa się co roku.

Dowiedziałam się też, że raczej będę się uczyć francuskiego a nie niemieckiego, co mnie trochę przeraża. Niemiecki jest mi o wiele bardziej potrzebny, a francuskie piosenki nadal pozostają dla mnie alfabetem morsa.

Poza tym przed rozpoczęciem roku szkolnego mam w planach nadrobić niektóre zaległości.

A jak wam mijają wakacje?

Do przeczytania~♥

6 komentarzy:

  1. świetny look ~ więcej takich inspirowanych poproszę ;w; Sama nie mogę się doczekać pełnej wersji Danger... ostatnio tak polubiłam BTS że szok - ich wygłupy i ich teksty... 2 zupełnie różne światy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej takich postów! Świetnie to wygląda - totalnie jakbyś zdjęła z niego wszystkie ubrania :P Serio? Francuski? Nie będziesz mieć innego wyjścia? no cóż... mi średnio, ale przynajmniej byłam w Warszawie no i też mam zamiar nadrobić zaległości zanim się zacznie szkoła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wyglądasz naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niemiecki okazałby się bardziej przydatny, w końcu to nasi bogaci sąsiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, uwielbiam jak piszesz takie posty, zawsze mnie inspirujesz. :)

    OdpowiedzUsuń