15.07.2014

Tutorial: Girl's Day "Darling" Inspired

Nadeszło lato, pojawiają się letnie piosenki, więc czas także na lekki makijaż! Jest on naprawdę prosty i normalnie nie wymagałby nawet tutorialu, ale jest również uroczy, delikatny i w sam raz na upały 。◕ ‿ ◕。



Dziewczyny mają tam niemal takie same makijaże, więc nie jest on inspirowany jedną, konkretną członkinią.


Czego potrzebujemy?
- Eyelinera (tutaj najwygodniej mi używać takiego w pisaku, ale to jak komu wygodniej)
- Brązowy, matowy cień oraz cielisty cień/korektor
- Biała kredka
- Ostro różowa szminka
- Ulubiony tusz do rzęs



1.


Po nałożeniu podkładu, kremu BB czy czego tam używacie, nakładamy na powieki cielisty cień, korektor lub również cokolwiek, co wyrówna nam koloryt powiek. Następnie rysujemy kreskę, która jest jakby przedłużeniem naturalnej linii naszego oka.

2.


Brązowym cieniem malujemy cienką (!) kreskę od kreski eyelinerem i lecimy lekko pod linią dolnych rzęs.

3.

Tuszujemy rzęsy, a białą kredką podkreślamy dolną powiekę, oczywiście rozcierając ją tak, aby nie powstały smugi. Biała kredka ma na celu również delikatne uwydatnienie aegyo sal, u niektórych to działa.

4.

Malujemy usta naszą oczo-walącą szminką. Jest ona właściwie podstawą tego makijażu.

No i ta-dah! Nie mam zdjęć dobrej jakości jeśli chodzi o efekt "po", więc niestety focie z przedniej kamerki telefonu muszą was zadowolić :<



Jak widać makijaż jest naprawdę delikatny, ale nadal widoczny i to bardzo mi się w nim podoba! W końcu malowanie się tak, że nic nie widać nie ma sensu, a przynajmniej nasze oczka są ładnie podkreślone.

Mam nadzieję, że tutek chociaż trochę się wam przyda, nie jestem dobra w ich robieniu, zwłaszcza że moje oczy zawsze dziwnie wychodzą na takich zdjęciach haha, no i aparat czasami nie chce wyostrzyć obrazu.

Do przeczytania~♥


2 komentarze:

  1. Idealny lekki makijaż, na pewno wypróbuję ;)

    Blog wspaniały i godny uwagi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam twojego bloga już od jakiegoś czasu, jest naprawdę świetny!

    A makijaż śliczny, idealny tutorial, już próbowałam i wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń