25.07.2014

Przygotowania do wyjazdu

  Koncert już pojutrze, więc dziś zaczęłam się pakować i generalnie ogarniać najważniejsze sprawy, bo wyjeżdżam już jutro rano. Prezent i listy są gotowe, wiem jakie ubrania biorę, także jestem z siebie dumna, chociaż coś czuję, że będę mieć więcej kosmetyków niż ubrań...


Rzeczy ze środka ubieram na koncert~
Pogoda ostatnio fiksuje, więc poza samymi spódnicami wzięłam też legginsy, bo kto wie, co niebo postanowi ze sobą zrobić.
Poza tym brzmi to uzależnieniowo (?), ale poza telefonem biorę też tablet i laptopa, bo zawsze jak gdzieś jestem to wieczorami mi się nudzi, z resztą lubię mieć kontakt ze światem. Mimo to nie mam zamiaru przesiadywać na asku czy blogu, chyba, że naprawdę będzie mi się nudzić.

Mam za to zamiar nagrywać dużo filmików! Może uda mi się skleić z tego coś porządnego i dodać na kanał.
Z koncertu post będzie raczej w formie fanaccount (opowiadania co i jak), bo zdjęć ani filmików robić nie wolno. Generalnie chłopcy za 2,5 godziny (20:45 około) przybywają na lotnisko.

Ach, no i w końcu ścięłam grzywkę, nareszcie coś widzę.

Wyraźne zdjęcia górą


Mam nadzieję, że porobię masę zdjęć i zdobędę cudowne wspomnienia zwłaszcza, że w ramach koncertu poznam jedną z Foczek - może nie do końca, ale poznałam ją dzięki askowi, więc jakby nie patrzeć....foki górą.

Podsumowując, jeśli chodzi o koncert:
- Listy są gotowe i spakowane w kopertach (mój + listy znajomych)
- Prezent dla Jung Kooka również jest spakowany (ale nie mam zamiaru go na razie pokazywać~)
- Bilety są przygotowane
- Psychika jeszcze nie

Mam nadzieję, że nigdy nie zapomnę tego wydarzenia; jest dla mnie bardzo ważne, bo będę mogła spotkać kogoś, kto diametralnie zmienił moje życie.

Do przeczytania~♥

9 komentarzy:

  1. bawe się dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego koncertu, baw się dobrze :*** (nigdy nie piszę komentarzy, ale takie święto XD )

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "psychika jeszcze nie" śmiechłam XD

    ogólnie tak Ci zazdroszczę tego koncertu! no nic, baw się dobrze~ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego koncertu! A tak wgl... jaki zespół? Bo coś mi musiało umknąć chyba xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy w życiu nikomu czegoś tak nie zazdrościłam! Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń