23.07.2014

Nocka z Este + mały haul

  Cóż, dzisiaj nieco co u mnie. W piątek możecie spodziewać się notki o przygotowaniach do wyjazdu!

Este wstąpiła do mnie wczoraj, abyśmy przepisały nasze listy na papeterię i pooglądać razem dramę (Doctor Stranger, oglądanie jej razem pomaga nam wspólnie rozkminić wiele sytuacji, no i razem możemy pojarać się Lee Jong Sukiem). Niestety nie wyrobiłyśmy się i miałyśmy w planach spotkać się z dziś rana, ale gdy moja mama to usłyszała, rzuciła tylko "To niech Este zostanie na noc". The god has spoken.

  A więc Este została u mnie, a naszym wczorajszym dziełem były tortille. Proszę wziąć pod uwagę fakt, że to pierwsze danie, które ugotowałam (?), co prawda z pomocą Este, ale my to jedność, pamiętajcie.


Natomiast nasze śniadanko było ultra zdrowe (tak, dzisiaj będzie dużo jedzenia).

ft. dłoń Este

  Do 14 skończyłyśmy robić wszystkie ważne rzeczy, efektem czego wszystko na koncert jest gotowe. Este wróciła do domu, a ja pojechałam do galerii z rodziną.
Z ciuszków dorwałam tylko zwykłą spódniczkę w szkocką kratkę na gumce, której zdjęcia nie zrobiłam, ale przeraziła mnie beznadziejność ciuchów w właściwie każdym sklepie, czy wizualna czy jakościowa... Kupiłam też 16-ty - ostatni *cries a river* - tom Dengeki Daisy.
Dorwałam też dwa śliczne matowe lakiery. Nie wiem co to a firma, ale nigdy nie zwracam na to uwagi.


Byłam też na małym obiadku w KFC, to było bardzo pyszne, chociaż smakowało poniekąd zwyczajnie:


A tutaj zdjęcie, które nie mogło być wyraźniejsze, ukazujące mój skromny outfit i na którym widać kawałek mojego brata; o ironio losu, jesteśmy ubrani identycznie jeśli chodzi o kolorystykę...


To właściwie tyle na dzisiaj~ Jutro czeka mnie kosmetyczka, a w piątek spotkanie z Este i Kai, pakowanie się i fryzjer. Koncert coraz bliżej, ale nadal nic do mnie nie dociera ><

Miłego dnia~♥

8 komentarzy:

  1. Kosmetyczka, fryzjer, zakupy. Jak na ślub. :D Ale w sumie kpopowy koncert to co się dziwić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! :D Zdradzisz tajemnicę gdzie można dorwać tą śliczną bluzkę ze zdjęcia? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeey, fajnie Ci xD
    A tak z ciekawości, to jaki kpopowy koncert? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :p Czyli do Niemiec jedziesz.... :) Zazdroszczę :D

      Usuń