11.07.2014

Nie zaprzyjaźnimy się

  Nie lubię pisać samych "sztywnych" postów, lubię czasami zarzucić czymś luźniejszym, czasami czymś, czego nie powinno się brać na 100% dosłownie. Taki będzie też ten post! Nie zrażajcie się do mnie tylko z jego powodu, bo pomysł na niego podsunęła mi Syxt (zapraszam do jej posta o tej tematyce: KLIK) i te punkty nie oznaczają, że znienawidzę każdego, kto po części chociaż je spełnia. To raczej znak, że jeśli ktoś chce mnie poznać a któraś z tych 'zasad' się go tyczy, to... powinien uważać, haha.


1. Marzenie o operacji na Azjatkę i najlepiej, żeby poślubić oppę. 
Doskonale rozumiem wszelką inspirację kulturą czy modą azjatycką, ale jeżeli ktoś marzy o pocięciu sobie czaszki, powiek, nosa i najlepiej dupy, to nie dzięki. 3/4 Azjatek które widzimy to często operacje i przeróbka graficzna, a wiele aspektów prawdziwej Azjatki wcale nie jest takie urodziwe, jak się wydaje.
Poza tym rozumiem też miłość do swojego idola, ale jeżeli ktoś pluje kwasem, bo ktoś inny też go biasuje, a na dodatek kiedy się okazuje że oppa ma dziewczynę to wyciąga piłę spalinową, to coś chyba jest nie tak.

obrazek bodajże z nyanyan haha
2. "Jestem bardzo tolerancyjną osobą, ale uważam, że one wyglądają jak dziwki, a on jak pedał".
Pojęcie tolerancja ostatnimi czasy często jest zbyt nadużywane i wiele razy osoby, które uważają się za super tolerancyjne tak naprawdę wcale takie nie są i nieraz same wyglądając "inaczej" i po swojemu, nadal oceniają innych z góry. Serio?

3. Brak szacunku i tolerancji dla LGBT. 
Zawsze wpajano mi, że miłość to miłość, a każdy człowiek ma uczucia. Nikt z nas nie ma prawa zaglądać innym do łóżka, a to, czy ktoś jest hetero, bi czy homo nie sprawia, że dana osoba jest mordercą i zadawanie się z nią jest niebezpieczne.


4. Lenistwo.
I nie mówię tutaj o spędzaniu dnia w domu czy pojechaniu na wakacje. Lenistwo jest dla mnie wtedy, kiedy ktoś chciałby wszystko - chciałby schudnąć, wyładnieć, nauczyć się czegoś, ale jedyne co robi to...właśnie nic. Drażni mnie takie rzucanie słów na wiatr lub "nah, i tak mi się nie uda". Skoro nigdy się nie próbowało to skąd się wie, czy się uda czy nie?

5. Wywyższanie się i brak umiejętności przyznania się do błędu.
Muszę coś więcej dodawać? Naprawdę nie lubię, kiedy ktoś traktuje mnie jak kogoś gorszego od siebie, pokazuje jaki to on nie jest cudowny i utalentowany, mówiąc w skrócie - chwali się sobą, chociaż niekoniecznie ma czym. Pewność siebie a wywyższanie się to dwie różne rzeczy.


6. Brak umiejętności korzystania z Googli.
Bo po co wpisać frazę w Google, skoro można spytać mnie, a najlepiej wymagać ode mnie znalezienie czegoś i podanie jak na tacy.


Również wiele punktów z postu Syxt mogłabym przytoczyć, jak aborcja czy dysleksja, ale nie chciałam odgapiać i powtarzać, bo nie na tym polega inspiracja postem 。◕ ‿ ◕。

Poza tym doceniam ludzi otwartych, szczerych i zabawnych, a to, że ktoś ma inną opinię na jakiś temat niż ja, broń borze jagodowy go nie skreśla, bo to by było co najmniej głupie. Chodzi mi raczej o zachowania i podejścia do pewnych spraw, aniżeli opinie na jakiś temat, także nie zrażajcie się, napisać można do mnie zawsze, a ja zawsze odpiszę (jeśli mówimy o fejsie, haha) :D

Miłego (mimo, że deszczowego) dnia~♥

5 komentarzy:

  1. W sumie ja spełniam zazwyczaj punkt czwarty i piąty, a i tak się przyjaźnimy, więc... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nah, raczej nie mówisz "jezu fuko ssiesz ja umiem więcej niż ty nara", no i właśnie, przyjaźnimy się ( ͡° ͜ʖ ͡°) ily

      Usuń
  2. Nareszcie ktoś zauważa różnicę pomiędzy pewnością siebie a zbyt rozdętym ego!...
    Ze wszystkim co napisałaś zgadzam się w stu procentach i podpisuję obiema rękami.
    PS. masz naprawdę śliczne włosy! Nie chodzi mi jedynie o to, że są zadbane i lśniące, ale również o samo uczesanie, które jest naprawdę urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! ♥ Też nie lubię, kiedy ktoś myli pewność siebie z rozdętym ego, nie można innym dać po sobie jeździć, ale jednocześnie trzeba widzieć granicę między znaniem swojej wartości, a samouwielbieniu :D

      Usuń
  3. Ja jestem leniem. :c Chce schudnąć ale nie chce mi się ćwiczyć. XD Może kiedyś się za to zabiorę, ale na razie się na to nie zapowiada. XD

    OdpowiedzUsuń