10.07.2014

[EXCLUSIVE] Poznaj: Bangtan Boys

방탄소년단


Zanim wyjaśnię wam gdzie, co, jak i po co, nieco przedstawię chłopców niewtajemniczonym.

Nazwa: BTS / 방탄소년단 (Bangtan Sonyeondan) / Bangtan Boys
Data debiutu: 12 czerwca 2013
Piosenka z którą zadebiutowali: No More Dream
Wytwórnia: Big Hit Entertainment
Nazwa fanów: A.R.M.Y
Członkowie: 7 (na gifie od lewej: V, Suga, Jin, Jung Kook, Rap Monster, Jimin, J-Hope)


Powodem, dla którego opisuję chłopców w serii 'Poznaj' i dlaczego w ogóle to robię jest głównie fakt, że już za lekko ponad 2 tygodnie czeka mnie ich koncert o czym również post zrobię, dlatego uznałam, że przedstawię wam ich chociaż trochę abyście potem wiedzieli, o kim mówię haha.
No i pomysł podrzuciła mi jedna z was, także ten post będzie różnił się nieco od postów z tej serii, jednak postanowiłam jeszcze to do niej zaliczyć.

Jak powstali Bangtan Boys?
Zabawna sytuacja, ponieważ zespół zadebiutować miał już w 2010 roku. Debiut przesunął się ze względu na to, że domniemani członkowie zaczęli odchodzić z zespołu. Z obecnych Bangtanów jedynie Rap Monster był w zespole od samego początku, jednak chłopcy mieli wystarczająco dużo czasu przed debiutem, aby się zaprzyjaźnić. Nagrali nawet wspólne covery:


Jak poznałam BTS?
Nah, to proste. Słyszałam, że ma zadebiutować nowy zespół i gdy pojawił się teledysk, automatycznie go obejrzałam. Chłopców polubiłam od samego początku ale prawdą jest, że większą uwagę zwróciłam na nich dopiero pół roku temu. Wcześniej na mojej playliście gościły jedynie powyrywane z kontekstu (czyt. płyty) piosenki.


Co zmienili w moim życiu?
Bangtany to jedyny w moim mniemaniu tak ludzki zespół. Oglądając ich człowiek widzi, że nie są robotami, nie są idealni (zwłaszcza, jak V robi te swoje głupie miny...) oraz że czerpią ogromną radość i satysfakcję z tego, co robią. Mają również wspaniały kontakt z fanami - prowadzą kanał na YT (KLIK) jak i Twittera. Mimo, że mają dopiero rok, już w lipcu czeka ich europejski fanmeeting. Są kochani w stosunku do fanów, a także nie ukrywają prawdziwych siebie. Cóż, nie sądzę, żeby wydurnianie się przed kamerami było częścią ich grafiku, więc... no.
Wracając jednak do tematu, chłopcy pomogli mi spojrzeć na świat nieco innym okiem. Mimo, że śpiewają o tym jak szkoła niszczy marzenia, motywują mnie tym jednocześnie do nauki. Nauczyli mnie również walki o swoje marzenia i fakt, niemal każdy zespół to udowadnia, jednak nie każdy przeszedł tak ciężką drogę jak Bangtan Boys - Namjoon oraz Yoon Ki z początku byli zwykłymi raperami podziemia, ale udało im się wybić na szczyt. Poza tym Jung Kook jest ode mnie starszy jedynie o 4-5 miesięcy, więc widząc kogoś w moim wieku, kto osiągnął tak wiele czuję się ogromnie zmotywowana.
Poza tym ich filmiki i zdjęcia są tak pocieszne, że ciężko jest mi nie uśmiechać się na samą myśl o nich. Nawet jeśli nie słuchacie ich muzyki, polecam pokręcić się na ich kanale YT - niektóre filmiki doprowadzają do łez... ze śmiechu.


To, co polecam również zrobić - zwłaszcza osobom, które może nie są do nich zbyt przekonane - to przeczytać ten tekst, a konkretniej jego tłumaczenie. To taki mały dowód na to, że ich piosenki nie polegają na "och nie, rzuciła mnie, co teraz". Kiedy pokazałam ten tekst mamie powiedziała, że to musi być naprawdę dobry zespół i cieszy się, że mogę jechać na ich koncert. Co więcej, ten tekst sprawił, że dużo zrozumiałam, a to ważne, aby muzyka zmieniała.




Zdecydowanie nie traktuję ich jak typowych, k-popowych 'oppów'. Są dla mnie raczej jak bardzo daleko mieszkający bracia, mentorzy, nauczyciele, motywatorzy i debile. Dzięki temu co pokazują doskonale dostrzegam ich wady i jednocześnie je akceptuję, śmieję się z nich razem z nimi.

Po prostu ogromnie dziękuję światu, że mogłam poznać ich i ich muzykę, a także, że będę miała okazję spotkać ich na żywo.



6 komentarzy:

  1. Tak Ci zazdroszczę! Dobrej zabawy na tym koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, wielkie zazdro tego koncertu! Uwielbiam ich! Świetna notka :) Widać, że są dla ciebie ważni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie jest ten koncert? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakiej stronie pisze i gdzie mają te koncerty ?

      Usuń
  4. Matko chyba nigdy nikomu tak nie zazdrościłam ja tobie tego koncertu. Ja niestety chłopców poznałam dopiero w tym roku, a wyjazd do Ameryki odpada. Trzymam kciuki, że jeszcze się tu (EU) pojawią:)

    OdpowiedzUsuń