29.06.2014

Pierwszy dzień wakacji + mały room tour

Pierwszy dzień wakacji - których nie czuję - już za nami, i na szczęście udało mi się spędzić go dobrze. Nie lubię marnować czasu, zwłaszcza gdy mam wolne przez tak długi czas.
Dlatego też wczoraj zawiozłam świadectwo do liceum i spotkałam się z Este, Yuri, Shiką, Furinji oraz Akemi. Poszłyśmy na pizzę, pośmiałyśmy się a potem rozdzieliłyśmy i poszłam do Este i Yuri. Aktualnie żyje się im jak prawdziwe siostry, zazdro.

Za długa grzywka hej
Pograłyśmy w Simsy, gdzie zrobiłśmy Jimin i Choa z AoA jako wróżki 。◕ ‿ ◕。 Potem wróciłam do domu i wieczór spędziłam na ćwiczeniu układów tanecznych, także dzień naprawdę nie zmarnowany.


Poza tym mój pokój wreeeszcie został przemalowany i mogę cieszyć się pięknymi, miętowo-różowymi ścianami. Okej, różowy wygląda momentami prawie jak biały, ale przynajmniej nazwę ma słitaśną - bajkowy róż.
Minusem jest to, że musiałam pożegnać się z takimi oto naściennymi cudami (skromnie co):



Dostałam jednak szlaban na wieszanie jakichkolwiek plakatów, więc... zrobię to, ale później, hehe.
No a teraz nieco z tego jak aktualnie wygląda mój pokój, bo poza kolorem ścian zmieniło się także wiele na moich półkach. Nie pokazuję wam całego pokoju, bo nie jest wcale jakiś ciekawy, ale dosyć często dostaję pytania o pokój, więc... oto i on.

pokemonowa półeczka z płytami~

Mały babski kącik, który jak na razie wygląda łyso, ale pracuję nad tym

Mangi + po prawej możecie zobaczyć moje książki do nauki języków i zeszyty

Moje centrum dowodzenia </3

Znana wszystkim już półka z płytami ~
Najlepszy fotel na świecie (≧◡≦)
To tyle, zdjęcia różnią się odcieniami przez światło i... masę filtrów, którymi z nudów się bawiłam. A co.

Na koniec screen z Weekly Idol z Girl's Day, który wczoraj oglądałam. Yura to chyba jakaś moja rodzina, obżeramy się tak samo : /


Do przeczytania~♥

7 komentarzy:

  1. Woah, ile plakatów k-pop'u! <3
    Bardzo przytulny pokój. Zazdroszczę Ci takiego fotela. *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero nie dawno odkryłam Twojego bloga, ale stwierdzam że jest świetny ^w^ znałałam tutaj sporo ciekawych rzeczy :3
    A co do szlabanu - zawsze można obklejać meble XD mnie nie wystarcza rysunków na szafki (mama mnie namawia do zaklejania ścian, a nie mebli, bo wstyd z takimi XD) >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja na tym zdjęciu z "centrum dowodzenia" po lewej stronie widzę Hannę (tak to się odmienia? XD) Montanę? XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę? Mogę! XD A tak serio, to bardzo lubię ten film ;w;

      Usuń
  4. Ojoj, chudzinka ;-; Yuuura *o* Mój bias w Girl's Day ~ Zazdroszczę Ci... masz ślicznie urządzony pokój, a ja mój muszę dzielić z siostrą i nie mogę w nim mieć takich mebli jakie chcę, takich ścian jakie chcę.... Muszę się chyba wyprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wiedzieć, jakie wymiary ma Twój pokój? ;)

    OdpowiedzUsuń