15.06.2014

Moje ulubione ulzzangi

  Zanim przejdę do tematu postu, chciałabym zaprosić na mojego odświeżonego Instagrama! Zdjęcia będą pojawiać się co najmniej raz dziennie, także enjoy~
A teraz wracając do tematu.

Przeglądając zdjęcia ulzzangów zauważyłam, że nie ma rzeczy, na którą konkretnie zwracam uwagę. Okej, przy jednym może bardziej spodobać się makijaż, przy drugim ubiór. Ale przecież w tym wszystkim chodzi o twarz, nie? Dlatego zdecydowałam się przedstawić wam kilka ulzzangów, w których podoba mi się całokształt i uważam je za jedne z najlepszych.

Ulzzangi żeńskie  

1. Lee Youn Ju

Wiek: 29 lat (!)
Pracuje dla: Girls Holic
Tutaj kwestią jest również sentyment, ponieważ Youn Ju, zwana też Mikki, jest moim pierwszym ulzzangiem i to na niej wzorowałam się przez ponad rok w mojej ulzzangowej "działalności". Co może niektórym się nie podobać to to, że... często zasłania twarz na zdjęciach. Jednak poczucie stylu i jej urok wygrały i nadal jest jednym z moich ulubionych ulzzangów.
Tumblr z jej zdjeciami: KLIK

2. Song Ahri

Wiek: 27 lat (niektóre źródła mówią, że 21/29, ale Ahri ma tatuaż z datą urodzenia)
Pracuje dla: Hosishop
Ahri zdecydowanie jest królową jeżeli chodzi o v-line. Ma również ładny, specyficzny kształt ust (nie wgłębiam się, czy naturalny).
Tumblr z jej zdjęciami: KLIK

3. Lee Geum Hee

Wiek: 21 lat
Pracuje dla: Gabalmania (peruki), pracowała również dla Michyeora (ubrania)

To, co przyciągnęło moją uwagę do Geum Hee to lalkowata twarz. Wiadomo, każdy ulzzang ma rysy które można by do lalki porównać, ale to Geum Hee - według mnie - posiada takie rysy najbardziej; małe usta, duże oczka i zagubiony wyraz twarzy.
Tumblr z jej zdjęciami: KLIK

4. Park Sora

Wiek: 26 lat
Pracuje dla: Stylenanda
Sora według mnie jest jednym z tych niewielu ulzzangów, która czymś się wyróżnia. A wyróżnia się bardzo! Nie powiedziałabym, że jest urocza na jakimkolwiek zdjęciu - nie próbuje taka być. Pozuje naturalnie, z klasą i nie udaje kogoś, kim nie jest. Jako ciekawostka mogę również dodać, że w 2009 roku była członkinią girlsbandu Flying Girls (플라잉걸스), który się rozpadł.
Jej Instagram: KLIK
Link do występu (razem z Weon Tu): KLIK
♥ Ulzzangi męskie ♥

1. Lee Chi Hoon

Wiek: 27 lat
Pracował dla: Aboki

Tak samo jak Mikki, Chi Hoon był moim pierwszym - w tym wypadku męskim - ulzzangiem, którego poznałam. Jest też świetnym dowodem na to, że mimo wyglądania jak natchniony artysta, można być jednocześnie wygłupiającym się dzieciakiem (tak, w wieku 27 lat, ale pamiętajmy, że to facet).
Tumblr z jego zdjęciami: KLIK
Jego Twitter: KLIK

2. Park Hyung Seok

Wiek:
22 lata
Pracuje dla: Aboki
Któż nie zna tego pana? Jeden z tych, który dał dowód na to, że ulzzang może mieć niebieskie włosy, tatuaże czy tunele. Strasznie podoba mi się jego delikatna uroda i nastrojowe zdjęcia. Poza tym przyjaźni się z Chi Hoonem, więc jak mogłabym go nie polubić?
Tumblr z jego zdjęciami: KLIK

3. Lee Nam Soo

Wiek:
22 lata
Pracuje dla: Aboki, Pinkage
Na początku myślałam, aby umieścić tutaj Park Tae Jun'a, jednak postanowiłam zarzucić świeżością i przedstawić wam ulzzanga, który ostatnio również skradł moje serce. Wystąpił w Ulzzang Shidae 6 oraz przyznał, że poddał się operacji plastycznej.
Tumblr z jego zdjęciami: KLIK
Jego Twitter: KLIK

A kto jest Waszym ulubionym ulzzangiem? ♥


5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Hong Young Gi i Song Ahri. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Song Chan Ho, Lee Do Hyeong i Han Ji Ho <3333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Song Ah Ri,która była pierwszą osobą na której się wzorowałam i wzoruje do dziś *-* i cudowny Lee Chi Hoon :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym Ulzzangiem jest Song Ah Ri. Cudna! Nie wiedziałam jednak, że ma 27 lat... WOW. :o

    OdpowiedzUsuń