03.06.2014

5 rzeczy, które są mi niezbędne na co dzień

  Chyba każdy z nas posiada coś, co zawsze musi mieć przy sobie, a jeśli tego nie ma zaczyna panikować, denerwować się lub czuje się po prostu niekomfortowo. Nie mówię teraz o jedzeniu, piciu i oddychaniu, a raczej o rzeczach materialnych, chociaż fakt, panikuję, kiedy jestem głodna a nie mam co zjeść :(
Żeby nie było, post zainspirowany postem Trufla, także zapraszam na jej bloga!

1. Telefon i słuchawki


Dla mnie telefon i słuchawki to jeden, nierozłączalny zestaw. Słucham muzyki kiedy idę do szkoły, kiedy wracam ze szkoły, kiedy idę spać lub kiedy nie mam nic innego do roboty, dlatego naprawdę ciężko zobaczyć mnie bez jednego i drugiego. Uwielbiam dobierać piosenki do pogody czy mojego aktualnego samopoczucia, czuję się wtedy prawie jak w filmie 。◕ ‿ ◕。

2. Dobra książka


Czytam nawet w szkole na lekcjach (za co już zdążyłam dostać uwagę...), dzisiaj przeczytałam w ten sposób jedną książkę w ciągu całego dnia. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki, chociaż i tak się takie zdarzają. Ostatnio kończę serię Młody Samuraj oraz Cherub.

3. Perfumy


Jak tylko wstaję i się ubiorę, pierwsze co robię to spsikanie się perfumami. Lubię jak inni ładnie pachną, więc czemu i ja miałabym nie pachnieć ładnie? Jednak co do perfum nie wybrzydzam i nie obchodzi mnie, czy są markowe czy nie, chociaż te pierwsze zazwyczaj trzymają się o wiele dłużej.

4. Simsy


Co prawda Simsów ze sobą do szkoły nie wezmę, ale od dłuższego czasu jestem uzależniona i gram codziennie po szkole (´ ▽ ` )ノ Poza tym chciałam się podzielić z wami tym bezcennym screenem, żeby nie było - to syn i matka, nie małżeństwo (jak to Azjaci, wyglądają zabójczo młodo, heh).

5. Bransoletki


Zawsze muszę mieć chociaż jedną bransoletkę, i właściwie zawsze musi być to któraś z tych, które mają dla mnie znaczenie. Tą ze zdjęcia wyżej noszę codziennie, ale często też ubieram bransoletki od Wiksa, z kółka japońskiego i inne takie ( ´ ▽ ` )ノ Oczywiście ubieram nawet takie, które nic dla mnie nie znaczą, są ładne i tyle, ale jestem sentymentalną osobą, więc no.

A wy bez czego nie możecie wyjść z domu lub spędzić dnia? ♥

1 komentarz:

  1. Muszę ci powiedzieć, że twoje "niezbędniki" są bardzo podobne do moich XD No, może z wyjątkiem bransoletek.
    Notka bardzo mi się spodobała :3 Zapraszam do mnie!
    http://poofthebubble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń