31.05.2014

Overdose

  Ze względu na to, że wyglądam jak hobo, to zamiast filmikowego repackage znowu czas na standardowy, zdjęciowy.
  Wczoraj przybył do mnie kolejny nabytek z kpoptown - "Overdose" EXO. Plakat do płyty przyszedł mi dwa dni wcześniej, chociaż zazwyczaj bywało na odwrót, a paczkę dostałam w niecałe dwa tygodnie (!!!). Zamówiłam ją 19 maja, a płyty przyszły 30-ego. Nie wiem, czy powinnam być pod wrażeniem poczty polskiej, bo jeszcze się rozleniwi...

jak zwykle wszystko ładnie zapakowane~

A więc, czas rozpakować płyty!


Pudełka są prześliczne - proste, ale takie lśniące, możnaby powiedzieć, że holograficzne haha. Jedyne co mnie zdenerwowało to fakt, że aby je otworzyć trzeba naprawdę się natrudzić...


No to otwieramy!

Koreańska wersja
Chińska wersja
Tak samo jak w erze Mama, obie wersje różnią się kolorystyką - photobook w koreańskiej wersji jest biały, w chińskiej - czarny.
No, to teraz kilka zdjęć z photobooków!

Ktoś tutaj shipuje Kaisoo?
Rybak
Zamyślon
Minseok się wyrobił.
Płyty również różnią się kolorami.


Na płycie znajdziemy 6 piosenek:
1. Overdose
2. Moonlight
3. Thunder
4. Run
5. Love Love Love
6. Overdose (EXO ver.)

Piosenki podobają mi się bardzo, w końcu jest jakaś świeżość, a nie - każda piosenka taka sama. Najbardziej lubię Run i Thunder.
To co mi się nie podoba, to wyjątkowo photobook - zdjęcia są świetne, pewnie, ale nie ma w nich różnorodności, a sam photobook jest dosyć cienki.

A z kim mam karty?
*werble*


Drugi raz w życiu trafił mi się Junmyeon, Chena mam po raz pierwszy, także nie narzekam. W kartach nie podoba mi się brak autografów z tyłu, jak tak można, co?

To tyle z Overdose.

A czy wy zamówiłyście lub macie już tą płytę? Która piosenka podoba się Wam najbardziej~?

4 komentarze:

  1. O mój boże Chen *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd zamawiałaś? bo ja chciałabym z kpop town, ale tam chyba jak płaci się przelewem to bank liczy więcej za zmianę waluty i wychodzi dużo. i tak myślę nad e-bay'em, ale jeszcze będę musiała popatrzeć czy będzie plakat w zestawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że kpoptown... nie nalicza bank tylko paypal, więc zamawiając czy z kpoptown czy z ebaya to naliczy Ci dodatkową kwotę za przeliczenie waluty :)

      Usuń
  3. Zamówiłam Overdose w preorderze i paczka przyszła po dwóch tygodniach,także pozostaje chyba wierzyć,ze PP naprawdę się poprawiła xD
    Zamówiłam płytę EXO-M i zakochałam się w dwóch piosenkach-oczywiscie Overdose i Run *.* Tyle Tao <3
    Swoją drogą mozemy sobie przybić piątkę-też mam photocard z Chenem (liczyłam na Krisa ale nie będe wybrzydzać)

    OdpowiedzUsuń