11.05.2014

Moje top 5 koreańskich dram

  Co prawda nie mogę pochwalić się dużą ilością dram na koncie, jednak jest ich zdecydowanie wystarczająco, abym mogła niektóre uznać za te ulubione i takie, z którymi mam dobre wspomnienia (nawet, jeśli wylałam na nich hektolitry łez). Ostatnio dosyć często pytacie mnie o to jakie dramy oglądałam lub jakie polecam, więc postanowiłam trzasnąć dziś taki post!

1. Personal Taste


Personal Taste to była pierwsza drama jaką obejrzałam, chociaż wówczas byłam też w trakcie oglądania To The Beautiful You. Dlatego nie dość, że mam do niej ogromny sentyment, to dużo w moim życiu zmieniła - nauczyła nie oceniać ludzi po okładce, tego, że ludzie się zmieniają i że nie można brać każdej sytuacji do siebie, bo... można wziąć kogoś z geja, na przykład. Poza tym Lee Minho w obsadzie - jak można nie lubić dramy z nim w roli głównej?
Opis dramy -> KLIK.

2. Secret Garden


Na tej dramie wylałam hektolitry łez i bardzo się do niej przywiązałam. Ta drama również pokazuje, że największy dupek może się zmienić, poza tym to świetne, wzruszające romansidło 。◕ ‿ ◕。 Dokładny opis dramy: KLIK.

3. You Who Came From The Stars


To chyba jedyna drama, którą podsumowując obejrzałam...w trzy dni. Podsumowując, bo oglądałam ją gdy odcinki jeszcze wychodziły i musiałam dzień czy dwa czekać, aż pojawi się kolejny, ale na początku oglądałam średnio po 5-6 odcinków dziennie, gdzie cała drama ma ich 21. Prześwietne poczucie humoru - z naciskiem na "prześwietne" - wzruszające momenty, wątek kryminalny, brak wkurzającej aktorki pobocznej - chyba nie mogło być lepiej.
Opis -> KLIK.

4. The Heirs

Z tego co wiem dużo osób narzekało na tą dramę - kolejne szkolne, oklepane romansidło. Jednak mimo wszystko The Heirs bardzo mnie urzekło, za pewne również z tego powodu, że gra tu Lee Minho, który jest jednym z moich ulubionych aktorów. Postać którą grała Park Shin Hye często denerwowała mnie swoim niezrozumiałym zachowaniem, ale mimo wszystko oglądało się naprawdę przyjemnie - prosty romans, bez żadnych mrocznych czy dziwnych wątków.
Opis -> KLIK.

5. My Girlfriend is a Gumiho


Czyżby każda drama pokazywała, że ludzie się zmieniają? W każdym razie tak jest i w tym przypadku. Wątek miłosny nie jest tak uwydatniony, jest za to dużo humoru - zwłaszcza podczas scen z ciocią głównego bohatera. Poza tym jest to drama sci-fi, bo główna bohaterka - jak sam tytuł mówi - jest gumiho, czyli... dziewięcio-ogonowym lisem. Jako ciekawostkę mogę dodać, że główny bohater to nikt inny, jak obecny chłopak Yoony z SNSD.
Opis -> KLIK.

Z pewnością gdy obejrzę więcej dram, jakaś inna może znaleźć miejsce w mojej piątce i zastąpić inną. Jak na razie te powyższe królują u mnie już od bardzo długiego czasu i kto wie, czy prędko się to zmieni (≧ω≦)

A jaka jest wasza ulubiona drama?


11 komentarzy:

  1. Moją ulubioną dramą ever jest You're Beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzalam juz nie jedna drame i za kazdym razem obejrzana drama staje sie moja ulubiona! Aktualnie jest to I hear your voice! Szalenie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kekke skąd ja to znam xD dodając, że właśnie skończyłam I hear youre voice<3<3

      Usuń
  3. I am Legend, Secret Garden, You Who Came From The Stars, The Heirs, Shining Inheritance. Też postarałam się wybrać top5.^~^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie kończę oglądanie YOU CANE FROM THE STAR i jestem zakochana w tej dramie!
    The Heirs tez bardzo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną jest Reply 1997 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. You Who Came From The Stars i Boys Over Flowers :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam The Heirs, genialna. <3 !
    Zaczęłam też oglądać Personal Taste, ale jakoś mnie nie zachęciła. Nie wiem czemu przestałam. Na pewno do niej wrócę. :)
    Planuję też obejrzeć niedługo My girlfriend is Gumiho, ale trochę się obawiam, bo mnie nie zachęciła. Planuję obejrzeć tylko i wyłącznie dla grającego w niej aktora No Min Woo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam właśnie dram do obejrzenia i na pewno zasugeruję się Twoimi ulubionymi. ♥

    OdpowiedzUsuń