16.05.2014

Makijażowe letnie inspiracje

  Przyznaję się bez bicia, że zaistniała sytuacja z EXO wyssała ze mnie resztki życia i nie mam siły napisać żadnego długiego, konkretnego postu... Jednak jest to dobra okazja do zrealizowania zdjęciowej notki -  czyli, mimo deszczowej pogody, nadszedł czas na makijażowe letnie inspo!

Czym charakteryzuje się według mnie letni makijaż? Jest raczej lekki i dosyć delikatny, chociaż nie oznacza to, że mamy powstrzymywać się przed nakładaniem eyelinera przez całe trzy miesiące.




cr: Berry Tsukasa





I nieco japońskich klimatów:



A wy jaki makijaż najbardziej lubicie nosić latem? A może wówczas dajecie twarzy odpocząć?

3 komentarze:

  1. Ja mam typ urody z "naturalnym bronzerem" i "różem", więc w lecie mogę sobie pozwolić na mniej makijażu, ale zawsze mam na twarzy krem i tusz do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie kredka i szminka w lecie to fatalne pomysły tak samo jak podkład. Chwała ci karmo, że obdarzyłaś mnie gładka i zdrową cerą. Gdyby nie to musiałabym w lecie nosić maske, a tego nie lubie :C
    zazwyczaj w lecie nakładam róż eyeliner tusz do rzęs i cienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle ograniczam się do tuszu, podkładu i pudru (ta, szkoła...). W lecie to jedynie tusz, ewentualnie korektor, jak mi coś wyskoczy, albo podkład, jak mam gorszy dzień, ale zazwyczaj to tak jak mówię, prawie się nie maluję. :3

    OdpowiedzUsuń