14.05.2014

25 faktów o mnie

  Mój blog ma już prawie rok, ale nigdy jakoś nie sądziłam, by taki post był potrzebny. Mimo wszystko moich czytelników przybywa (z czego się bardzo cieszę!), więc może już czas wypisać kilka faktów o mnie, których nie można dowiedzieć się z bloga, ewentualnie znacie co nieco pobieżnie z aska, bo czasami jakieś byle jakie fakty tam wypisywałam. ^^" Do dzieła!

1. Zanim aż tak bardzo zainteresowałam się Azją, moją wielką miłością były Stany Zjednoczone. Oczywiście nadal chcę tam pojechać, jednak zdążyłam przyzwyczaić się do cudowności tego kraju.
2. Dopóki nie poznałam k-popu nienawidziłam tańczyć.
3. Chociaż miałam okazję do bycia cheerlederką.
4. Bardzo często przekręcam słowa lub wymyślam jakieś "nowe". Nadal twierdzę, że mieszkańcy Danii powinni nazywać się Danonki.


5. Od dziecka kocham konie, jednak dopiero po obejrzeniu Hannah Montana The Movie (tak...) namówiłam moją mamę na naukę jazdy konnej. Dziś mija prawie dokładnie 5 lat od mojego pierwszego, "profesjonalnego" wejścia na konia!
6. Mówię bardzo szybko i do tego bardzo niewyraźnie, dlatego nie przepadam za odzywaniem się przy nowych ludziach czy do nauczycieli, bo zazwyczaj muszę powtarzać sentencję 193821 razy.
7. Nigdy nie leżałam w szpitalu, nie licząc narodzin.
8. Mam rodzinę w USA, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i bodajże Australii.
9. Zawsze gdy mam jechać do nowego kraju, uczę się danego języka - dlatego znam podstawy włoskiego, hiszpańskiego i francuskiego...XD
10. Nie potrafię nie skończyć oglądać anime nawet, jeżeli mi się nie podoba.



11. Byłam kiedyś harcerką.
12. Dzięki harcerstwu w małym stopniu pokonałam swoją arachnofobię. Nie pytajcie jak.
13. Nie uważam się za rasistkę, ale niektórzy Arabowie (dobra, większość) mnie przerażają.
14. Zawsze śpię z muzyką.
15. Nie potrafię uczyć się w ciszy.
16. Kiedy czytam tekst po angielsku w głowie, to liczby czytam po polsku. (*~▽~)


17. Wychowałam się wśród chłopaków, więc 3/4 dzieciństwa spędziłam na graniu w gry video. Miłość ta trwa oczywiście do dziś (≧ω≦)
18. Jestem dosyć... wybuchową osobą.
19. Nie lubię chipsów i jest mi po nich niedobrze.
20. Kiedyś prawie straciłam oko, w efekcie czego mam bliznę na łuk brwiowym. Swag.
21. Mam obsesję na punkcie ładnych skarpetek, a kiedy widzę ładną bieliznę na wystawie sklepu to współczuję osobie, która akurat jest ze mną.
22. Moje włosy nigdy nie chcą pachnieć kosmetykami których używam, a przynajmniej mi się tak wydaje.
23. Uwielbiam pisać opowiadania, historyjki i tak dalej~
24. Jestem bardzo sentymentalna, co nie raz jest strasznie drażniące (≧ω≦)
25. Jestem derpem.


2 komentarze:

  1. Haha, Danonki mnie powaliły. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha... Danonki, powiadasz? XD Również przez prawie całe dzieciństwo grałam z chłopakami w gry wideo, ulubiona Tekken 4 ;3

    OdpowiedzUsuń