14.04.2014

Wishlista #3

Wybaczcie brak językowych notek, ale ze względu na zbliżające się testy gimnazjalne nie mogłam znaleźć na to czasu i nawet teraz piszę z telefonu.
Z racji, że dawno nie było wishlisty postanowiłam zrobić kolejną, ale nie wiem kiedy uda mi się zdobyć którąś z tych rzeczy ;w;

1. Rocking horse shoes



Te buty marzą mi się od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie potrafiłam się przekonać do ich kupna. Ostatnio jednak zdecydowałam się, że w końcu je kupię~

2. Doll tights



Te rajtuzy także planuje kupić od długiego czasu, ale nadal twierdzę, że nie miałabym ich do czego nosić...

3. Blond wig



Niekoniecznie długi i niekoniecznie taki jak na zdjęciu, ale na pewno blond ze względu na moją tęsknotę za tym kolorem haha.

A wy planujecie coś sobie teraz kupić? Co takiego?

3 komentarze:

  1. Jeju kocham Twojego bloga :) przez dwa dni przeczytałam chyba wszystkie posty. Ah no i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi baaardzo miło i również pozdrawiam!

      Usuń