22.04.2014

Przed testami

Siemaneczko!
Już jutro czekają mnie testy gimn(b)azjalne, więc od kilku dni przygotowuję się do nich (prawie) pełną parą. Co prawda jedyne co, to musiałam poprzypominać sobie rzeczy z poprzednich klas, no i oczywiście wzory z matematyki i chemii, ale to i tak dużo zwłaszcza, że wcześniej poza robieniem testów nie uczyłam się do egzaminu w ogóle.

A w przerwie między nauką.... próbujemy czytać!
No a od dwóch dni moje miejsce pracy wygląda tak:

Miliony kartek wszędzie [*]
Na szczęście czas na jakąś rozrywkę też mam, bo inaczej to bym chyba zwariowała haha. Chociaż przyznam, że jak czyta się podręcznik z historii na spokojnie, a nie "jutro sprawdzian omg", to o wiele przyjemniej się to czyta i nawet jakoś wkręca haha :D
Najbardziej obawiam się oczywiście matematyki, bo bardzo się nie lubimy, najmniej się martwię o polski i biologię (o angielskim nie wspomnę). Szczęście, że nie ma też testów z podstawowego niemieckiego, bo...


Poza tym moja nauczycielka z fizyki ostatnio oskarżyła o ściąganie każdego, kto miał full punktów...


Także w tym wypadku mogę liczyć jedynie na szczęście. Wiem, wiem, nie ona będzie sprawdzać testy, ale mówię o samym sprawdzaniu wyników :D Chociaż wątpię, żeby ktoś bez ściągania (impossiburu) miał fulla, oczywiście w przypadku, jeżeli nie jest jakimś prymusem z fizyki.

Także w tym tygodniu ze względu na testy najbliższy post myślę, że pojawi się dopiero w piątek i będę nieco mniej aktywna na askach (już bardziej na instagramie i twitterze), no ale egzaminy nie sługa hehe ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Także to tyle na dzisiaj... trzymajcie kciuki za każdego gimnazjalistę, bo jak nie...
Dobra, wybaczę i w tym wypadku. W każdym razie, życzę sobie szczęścia, powodzenia i dużo jedzenia (niepotrzebne skreślić) (≧ω≦)

Bye bye~♥

5 komentarzy:

  1. Powodzenia :* napewno świetnie Sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co się tak stresować. Im bardziej się stresujesz tym gorzej. Ja się do swoich nie uczyłam zbyt specjalnie i angielski, polski i historia poszły mi genialnie. Gorzej oczywiście z przyrodą i matmą z którymi jestem na wojennej ścieżce już od podstawówki. Myślę, że bystra z Ciebie dziewczyna więc sobie poradzisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką książkę do historii ;D
    Powodzenia , w następnym poście napisz jak ci poszły testy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo tak, zdecydowanie to dobrze,że nie ma testów z niemieckiego. :D

    OdpowiedzUsuń