11.04.2014

Mało popularni artyści koreańscy, którym warto poświęcić uwagę

  Koreański pop jest bardzo różnorodnym gatunkiem muzycznym i każdy znajduje w nim coś dla siebie. Jednak czy tylko najpopularniejsze zespoły to te najlepsze?
  Jak się okazuje, istnieje wiele solistów i zespołów, którzy nie są popularni na skalę światową - tak jak EXO czy Big Bang - ale ich muzyka potrafi schwytać za serce i... nie chcieć puścić. Sama przyznaję z ręką na sercu, że piosenki takich artystów nie potrafią mi się znudzić. Nie wiem od czego to zależy, może to dlatego, że ich piosenek nie puszczają wszędzie? A może ich muzyka po prostu jest wyjątkowa?
  W każdym razie dzisiaj chciałam przedstawić wam kilka zespołów i solistów, którzy nie są tak popularni, ale których muzyka jest naprawdę warta uwagi.

1. Fromm
Fromm to solistka, o której tak naprawdę mało wiadomo. Jest to młoda dziewczyna, a może już raczej kobieta, której muzyka trzyma się podobnych rytmów, jest spokojna i rytmiczna, a głos Fromm - ciepły i miękki.  Z resztą sami oceńcie:



2. X-5
Szczerze mówiąc nie jestem pewna, czy zespół jeszcze istnieje - jednak internet powtarza mi, że tak, chociaż wiem, że chłopcy opuścili swoją starą agencję. Może ktoś z was się orientuje?
Co mogę powiedzieć ciekawego o zespole? Członkowie są bardzo wysocy (średnia wzrostu myślę, że wyjdzie około 180 cm), a jeden z członków - Haewon - wychował się w Rosji, stąd też zna rosyjski.




3. Piggy Dolls
Zespół składa się z trzech dziewczyn. Z tego co słyszałam, nazwa wywodzi się stąd, że dziewczyny nie są najchudsze, a podczas wszelkich promocji ich zadaniem było... schudnąć.
Jedną z ich piosenek, które bardzo lubię, to ta:


4. Lyn
Lyn myślę, że jest dosyć popularna, chociaż nadal nie tak znana w polskich szeregach. Często występuje w wielu kolaboracjach, przy czym moja ulubiona to ta:


5. Dickpunks
Dickpunks, poza dosyć dziwną nazwą, posiadają czterech członków. Ich piosenki to głównie ballady z pięknym tekstem i ciekawym wokalem. Te dwie piosenki są zdecydowanie moje ulubione:


Z tych mniej znanych, a wartych uwagi:  Electorboyz, Air Plane, BB. Boys.

A wy lubicie słuchać mniej popularnych artystów? Jacy są wasi ulubieńcy?

3 komentarze:

  1. X-5 znam i uwielbiam ich m.in za piosenkę "Dangerous". ;)
    Pierwsza piosenka Lyn ma genialny teledysk, jednak reszta mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zespół AlphaBAT ^^ A solista to cudowny Eddy Kim *___*

    OdpowiedzUsuń