25.04.2014

Buty z półek japońskich fashionistów

  Tak na wstępie chciałabym podziękować za wszelkie trzymanie kciukasów za testy gimnazjalne, poszły mi całkiem nieźle (przyrodnicze chyba najgorzej, angielski najlepiej), także nie narzekam.
  No a teraz do tematu postu!

W japońskiej modzie ulicznej jest kilka par butów, które pojawiają się na nogach fashionistów bardzo często i coraz więcej osób inwestuje w nowe obuwie prosto z Japonii (no, może niekoniecznie). A więc jakie buciki są najpopularniejsze?

1. Creepersy

Ayumi Seto


Creepersy to chyba buty nieśmiertelne i od lat robią furorę na całym świecie. Osobiście sama poznałam je dzięki japońskiej street fashion, ale o uszy mi się obiło, że pierwotnie pochodzą...z  Afryki.

2. Trampki na platformie


Tu właściwie nie ma co mówić, ale ostatnimi czasy nawet w Polsce pojawiają się od czasu do czasu trampki na nieco wyższej podeszwie. Można też capnąć takie butki na eBay'u.

3. Rocking Horse Shoes

cr: tokyo fashion
Te buty już dawno skradły moje serce, a od dłuższego czasu wychodzą coraz to ciekawsze ich modele - są także wiązane wzdłuż prawie całej nogi, ze zwykłymi zapięciami, falbankami, skrzydełkami... jest w czym przebierać, ale mi chyba podobają się te klasyczne, czarne. A skąd nazwa dla tych butów? Z tyłu mają wyciętą podeszwę, dzięki czemu można się "bujać", dokładnie tak jak koń na biegunach.




4. Lolicie buty


Niby lolicie buty to lolicie buty, ale często przedstawicielki fairy kei czy decory noszą te buty, aby dodać swoim stylizacjom więcej uroku, co oznacza, że już nie tylko lolity wykorzystują to obuwie.


No i tak już dodatkowo są jeszcze jedne buty, których nazwy nie znam i nie wiem czy jakąkolwiek posiadają, ale wyglądają obłędnie i kojarzą mi się z ninja haha:


Może ktoś z was wie~?

A wam które buty podobają się najbardziej?

4 komentarze:

  1. Mnie podobają wszystkie oprócz ostatnich ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie podobają mi się najbardziej. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym mieć wszystkie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę te ostatnie *-*

    OdpowiedzUsuń