06.03.2014

Koreańska moda uliczna

Hej hej~
Ostatnio zostałam poproszona o takowy post, więc postanowiłam zrealizować go teraz, przed moim wyjazdem do Berlina, ponieważ to będzie dosyć krotka notatka.
Być może niektórzy wiedzą, niektórzy nie, że nie wszyscy w Korei ubierają się tak samo (chociaż mogłoby się tak wydawać). Mimo, że istnieją pewne standardy których każdy się trzyma, a każdy chce być elegancki i szykowny, istnieje też uliczna moda, która nieco różni się od pozostałych. W takim stylu ubiera się większość koreańskich modelów, co można zauważyć po samych zdjęciach. A co wyróżnia ten styl?

Czerń. Duże nakrycia wierzchnie. Płaskie buty lub na obcasie, ale pełne i zabudowane. Mimo to proste stylizacje, bez zbytniego przepychu. U kobiet makijażu brak, lub jest ledwo widoczny.
Styl, który króluje na wybiegach mody i zyskuje właściwie coraz więcej zwolenników. Naprawdę ciężko jest go scharakteryzować za pomocą słów, ale można to poczuć patrząc na zdjęcia.










Jak widać nie jest też tak, że są ubrani na czarno od góry do dołu, jednak królują stonowane barwy, bez żadnych wyrazistych czy rażących. Może występować ciemna zieleń, granat (modelka Soo Joo często prezentuje się w białym podkoszulku i granatowych jeansach/szortach), odcienie szarości.
Osobiście średnio jestem przekonana do tego stylu, nie wszystkie kreacje mi się podobają, ale jestem wielką zwolenniczką Soo Joo, co trochę to rekompensuje.

A jak wam podobają się uliczne stylizacje?



4 komentarze:

  1. Świetny post, swoją drogą też uwielbiam Soo Joo :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także nie wszystkie stylizacje się podobają, aczkolwiek sam styl jest bardzo w moim guście. Drugie zdjęcie mnie urzekło. <(^3^)>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka choć krótka. Uwielbiam ten styl *^*

    OdpowiedzUsuń