15.03.2014

#J3: FISHkowo

Z racji, że tydzień temu w pewnym sensie zaniedbałam fishki i nie dodałam żadnej (ze względu na to, że chciałam zrealizować inne posty ^^") dzisiaj dostajecie fishki aż dzień wcześniej, hehe. Przed tym jednak małe ogłoszenie parafialne!
Ostatnio wpadłam na pomysł nagrania pewnego filmiku, a co za tym idzie stworzyłam youtubowy kanał. Nie mam zamiaru zamieniać się w vlogera, nie mam nawet na to zbytnio czasu, ale myślę, że co jakiś czas pojawiałyby się jakieś filmiki - jeśli pojawią się chętni. Dlatego już teraz byłabym wdzięczna za subskrypcję! Kanał -> KLIK.
A teraz przechodzimy do fishek. Jestem głodna, więc na dzisiaj trochę fraz związanych z jedzeniem~


3 komentarze:

  1. Uwielbiam te fishki! Bardzo pomocne i ciekawe!
    Zaobserwowałam kanał, nie mogę doczekac się nowych filmików :)

    Pozdrawiam
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że dodajesz takie posty. :D ! Uwielbiam je. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie posty z fiszkami, dodawaj je częściej ^.^

    OdpowiedzUsuń