04.03.2014

Dream-hair

Hello!
Dzisiaj krótki post, który pojawił się również na moim angielskim blogu. Jak wiecie zapuszczam włosy i odkąd ponownie je ścięłam, dbam o nie aż przesadnie i gdy tylko coś mi się w nich nie podoba to panikuję... Dlatego dzisiaj mały spam wymarzonymi włosami, lub też, jeśli można to tak nazwać, hair-inspo.








 Jak widać w większości lubuję się w długich, czarnych włoskach, chociaż znalazł się tu jeden pastelowy wyjątek 。◕ ‿ ◕。 Jednak mam pewien uraz do rozjaśniania i chciałabym dać moim włosom trochę pożyć, więc prędzej kupię sobie jakąś ładną perukę niż zainwestuję w pastelowe włosy.
Przy okazji, zapuszczanie włosów idzie mi całkiem nieźle! :D Nie podcinałam ich od 1,5 miesiąca i urosły około 3-4 centymetrów. Co prawda robią się przez to trochę niesforne, ale obiecałam sobie, że wytrzymam i nie zetnę ich ponownie przynajmniej dopóty, dopóki nie stwierdzę, że długie włosy nie są dla mnie. Oby się tak nie stało, no bo jednak...XD

Na koniec małe wspomnienie moich długich włosów:




Do przeczytania~♥


2 komentarze:

  1. Uwielbiam długie włosy i również zapuszczam, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Urocze gify, mówiłam ci już, że jesteś prześliczna? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te włosy! Też zapuszczam, mój najdłuższy kosmyk sięga mi do brzucha haha. XD Droga Fuko, czy mogłabyś mi polecić jakieś fajne dramy? Właśnie kończę "Heirs". ^_^ Życzę wytrwałości w zapuszczaniu włosów. :)

    OdpowiedzUsuń