12.02.2014

Tutorial: Puppy Eyes

Wiele razy byłam pytana o tutorial do makijażu puppy eyes, więc oto i on! Przepraszam, jeśli zdjęcia nie są zbyt dobre jakościowo, ale nie dość, że zdjęcia robiłam telefonem (który, o ironio, robi lepsze zdjęcia niż mój aparat), to jest właściwie mój pierwszy tutorial, więc nie mam jeszcze skilla. Mimo to zapraszam! Pamiętajcie, że makijaż to też kwestia wprawy oraz, że nie zawsze wyjdzie nam wszystko tak, jak chcemy, więc nie zniechęcajcie się 。◕ ‿ ◕。

Czego będziemy potrzebować?


1. Eyeliner w płynie (jeśli komuś wygodniej może być w pisaku czy żelu)
2. Cień do oczu
3. Biała kredka (Manhatan)
4. Circle lenses


A więc pierwsze co robimy, to nakładamy soczewki. Jeśli komuś to potrzebne, można również podkleić powieki ale myślę, że większość z was ma widoczne załamanie ^^


Wybieramy cień do powiek; ważne jest, aby nie był ciemny. Dobrym kolorem będzie jasny brąz, żółty lub pomarańcz. Można również tylko nałożyć krem BB/podkład na powieki, to w zupełności wystarczy.



Ja jednak użyłam pomarańczowego cienia, który akurat tu wygląda na żółty XD Nałóżcie go tyle ile potrzebujecie, ja zazwyczaj nakładam go dosyć mało, ponieważ i tak nie byłoby go u mnie widać, gdybym nałożyła go wyżej.


Nakładamy eyeliner na górnej powiece, jednak nie wyciągamy go narazie za oko - linia powinna być w miarę gruba, równa i kończyć się razem z końcem powieki.


Znajdujemy 'najniższe' miejsce naszej powieki (oczywiście bez przesady, nie możemy narysować kreski od połowy powieki XD) i rysujemy poziomą kreskę. Starajcie się nie wywijać jej do góry, żeby nie uzyskać efektu kociego oka. U mnie wygląda to trochę pod kątem, ale to raczej kwestia tego, pod jakim kątem robiłam zdjęcie.


Teraz górną linię łączymy z tą, którą narysowaliśmy na dole. Możemy ją też nieco wydłużyć, jeśli istnieje taka potrzeba.


Tak mniej więcej wygląda to z nieco innej perspektywy.


Teraz wypełniamy przerwę między naszymi dwoma liniami.


Malujemy cienką kreskę białą kredką, tuż pod dolnymi rzęsami. Lekko ją rozcieramy. Pomaga to nieco uwydatnić aegyo sal, jednak bez przesady. Wykonujemy też ostateczne poprawki, jak wyrównanie kreski czy jej wydłużenie.


Tak to wygląda z innej perspektywy.
I gotowe!


7 komentarzy:

  1. Jakiej palety użyłaś? Jakaś specjalna, czy po prostu kupiona gdzieś tam? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, kupiona "gdzieś tam", jeszcze jak byłam w górach XD

      Usuń
  2. Świetny tutorial ^^ Twój jako jedyny przypadł mi do gustu oby tak dalej *♡*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz oczy <33 oby więcej takich tutoriali ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały tutorial <3 Gdzie kupiłaś soczewki i ile kosztowały i czy konsultowałaś się z okulistą ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki! Soczewki są od Solleim Team, dałam za nie 40-60 zł, teraz już nie pamiętam. Tak, tzn. w moim przypadku z optykiem i sprawdzał mi, czy mogę nosić soczewki i jakie :)

      Usuń