19.02.2014

Review: Olejek brzoskwiniowy z Bielendy

Hejoszka~
Dawno nie było żadnego review, ale nie lubię recenzować byle czego i staram polecać się wam same sprawdzone i dobre kosmetyki (chociaż nie do końca na tym polegają recenzje, ale mój blog to mogę, o!). Dlatego dzisiaj nieco o olejku do twarzy, ciała i włosów w jednym - brzoskwiniowy olejek z Bielendy.


Jest to też mój pierwszy produkt z Bielendy, więc mogłam przy okazji wypróbować tę markę.
Skusiłam się na jego zakup ze względu na krem BB - chciałam zobaczyć, czy zwykłym olejkiem uda mi się go zmyć dokładnie, bez potrzeby kupowania tych specjalnych z Misshy czy innych zagranicznych marek. Myślę, że zdecydowanie spełnia tą rolę i ładnie zmywa z twarzy wszelki makijaż.
Jeśli chodzi o masaż twarzy, nadaje się średnio - aby był wystarczający poślizg trzeba nałożyć go dosyć sporo. Jednak ja swój mam już ponad 2 miesiące, i w ciągu tego czasu zużyło mi się tylko tyle, a używam go codziennie:


Inne zalety to to, że ładnie odżywia i nawilża buzię, wydaje się być promienniejsza. Ma też ładny, delikatny zapach.
Osobiście używam go tylko do twarzy, ponieważ do włosów mam olej arganowy, a do ciała nie widzę potrzeby go używać ^^

Podsumowując:

Cena: +++++
Nie jest drogi, zwłaszcza patrząc na to, że jest wydajny
Wydajność: +++++
Starcza na bardzo długo, aczkolwiek zależy to też od tego, czy używamy go tylko do twarzy czy także do włosów i ciała.
Zapach: ++++
Delikatny zapach, nie jest chemiczny ani drażniący.

Kupiłam go w Rossmanie, więc jest także ogólnodostępny. Z tej samej serii występuje również arganowy i wiele innych, jednak ja, jak narazie, nie mam zamiaru zmieniać go na inny.

Używałyście kiedyś tego olejku? A może czegokolwiek innego z Bielendy? Jakie jest wasze zdanie?

3 komentarze:

  1. A twoja skóra jest wrażliwa i musisz uważać na kosmetyki żeby przy takim nowym produkcie nie mieć opuchniętej szorstkiej skóry?
    Bo ja muszę uważać, tak mi mówią wszyscy w koło .-.
    Od twojej odpowiedzi zależy to, czy kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wrażliwa, ale zdecydowanie nie muszę uważać na to, co kupuję ;; Jeśli nie chcesz ryzykować to nie kupuj, chociaż wydaje mi się, że olejki są akurat delikatne.

      Usuń