27.02.2014

Piąta rzecz z wishlisty - ✓

Ostatnio byłam świadkiem tego, jak Sheinside świetnie pracuje. Kiedy zamawiałam rzecz z dzisiejszej wishlisty, szwankował mi internet i podczas kupowania po prostu mnie wylogowało i obawiałam się, że może nie dotrzeć do nich mój adres i cała reszta. Napisałam do nich i, jak się okazało, wszystko jest w porządku i paczka została wysłana tego samego dnia, gdy sprawa została wyjaśniona. Byłam pod wrażeniem ich uprzejmości i szybkości.
A więc, jak pewnie już się domyślacie, przyszła moja wymarzona bluzka z poniaczem! Pierwszy raz zobaczyłam ją na modelkach japońskiej mody ulicznej, potem - u Berry, gdy ją zrecenzowała. Wówczas, mając zapewnienie że nie jest to żaden szajs, zapragnęłam tej koszulki i oto wreszcie ją mam! Jestem podwójnie szczęśliwa, ponieważ w tym roku czekają mnie dwa wyjazdy - do Berlina i Londynu, więc bałam się, że nie będę miała kiedy i za co obkupić się w wishlistowe rzeczy. No, ale do rzeczy (≧ω≦)

Na paczkę czekałam 8 dni - byłam bardzo zaskoczona tą szybkością. Wybrałam darmową przesyłkę.
Oto co prezentuje nam sklep:



Paczka po przyjściu wyglądała tak:

*paczka jak paczka*
Koszulka zapakowana i rozpakowana:



Tak wygląda na człowieku, jakim jestem ja:



Pierwsze co zauważyłam to to, że kolor żółty jest zdecydowanie bardziej wyraźny, niż na zdjęciach. Osobiście mi to nie przeszkadza, bo to naprawdę niewielka różnica i nawet na zdjęciach tego nie widać. Nadruk wygląda naprawdę fantastycznie, chociaż w niektórych miejscach jest lekko starty, ale jest tego bardzo mało i przypuszczam, że to całkiem normalne przy tak dużym nadruku.
Koszulka jest bardzo wygodna, jest też wykonana z bawełny. Występuje w jednym rozmiarze, więc przy zamawianiu pamiętajcie o sprawdzeniu wymiarów! T-shirt możecie dostać tu: KLIK. Występuje również w kolorze różowym i białym, jednak jak dla mnie ta różowa wygląda nieco jak piżama ^^"
Z pewnością zamówię coś jeszcze z Sheinside zwłaszcza, że oferują darmową przesyłkę, ich ubrania nie są zbyt drogie i są dobre jakościowo. [Za powyższą koszulkę zapłaciłam prawie tyle, ile zapłaciłabym za zwykły t-shirt z jakiejś sieciówki].

A wy co macie teraz w planach kupić? Macie coś z Sheinside? 

3 komentarze:

  1. Cudowna ta bluzka! o3o

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka ^^ Ale ty jesteś ładna :>
    Bardzo podoba mi się twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awh słodka jest ta koszula ^ ^

    OdpowiedzUsuń