07.02.2014

Czwarta rzecz z wishlisty - ✓

Nie lubię wyczekiwania na paczki, cokolwiek by to nie było, ale z drugiej strony to jeszcze bardziej sprawia, że chce się coś dostać w swoje łapki.
Tak samo i było z moim prezentem urodzinowym, który przyszedł do mnie z Chin. Na paczkę czekałam około 3 tygodni, więc nie tak dużo jak na Pocztę Polską...
W każdym razie, gdy byłam na mieście zadzwoniła do mnie mama z zapytaniem "Czy ten plecak miał być z eko-skóry?", moja reakcja oczywiście zabójcza, wróciłam do domu błyskawicą i rzuciłam się na prezent. Przez całą drogę nieco się martwiłam, że plecak może być źle wykonany lub coś podobnego, ale wszystko jest okej - materiał przyjemny (tak jak pisałam wyżej - eko-skóra), wykonany porządnie, posiada jedną wielką kieszeń z kolejną w środku, jedną przednią i dwie boczne. Niestety chyba daruję sobie noszenie go do szkoły, bo moja klasa to takie prywatne zoo ╮(─▽─)╭ No, łapcie kilka zdjęć! 






awkward focia od tyłu #pale
Chyba nie dowiedziałabym się o istnieniu tego plecaka, gdyby nie Luhan z EXO, ale jak tylko go zobaczyłam, to strasznie go zachciałam (✿◠‿◠) Na zdjęciach tego nie widać, ale jest beżowy, nie biały. Plecak niewiele różni się od oryginału (który kosztuje 550$ [*]), co bardzo mnie cieszy. Jest nieco sztywny, ale to kwestia tego, że jest też nowy. Jedynym minusem jest zapach - wali sztuczną nowością. Jest też bardzo pojemny, jak na coś made in China i handmade jest prześwietnie wykonany. Kupiłam go na ebayu, ale nie mam już linka do aukcji ;;

A co aktualnie góruje na waszej wishliście? ♥

4 komentarze:

  1. Świetny. *.* Też mam w planach kupić podobny. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Taki delikatny i elegancki!


    nikishii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo cudo <3 skąd go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń