19.01.2014

We really have nothing.

Wiecie, lubię czasami usiąść nad blogiem i zamiast pisać o konkretnych rzeczach, to rozpisać się tylko na temat tego, co ostatnio się działo i pospamić zdjęciami. Wtedy blog nie wydaje się być taki bez serca i jak prowadzony przez robota, prawda?
Przy okazji chciałabym wam serdecznie podziękować za ponad 60 obserwatorów i ponad 19 tysięcy wejść! Miałam to zrobić wcześniej, ale wiecznie zapominałam. Mój blog ma dopiero ledwo pół roku, także jak dla mnie to naprawdę sporo ^^ A teraz do rzeczy!

Pewnie wiecie już, że ścięłam włosy? Powodów było kilka. Tamto ścięcie mi się znudziło, poza tym pozbyłam się więcej blondu spod spodu, wyrównałam włosy i są o wiele zdrowsze i żywsze. Szybko się przyzwyczaiłam do nowej fryzury i jest bardzo wygodna! Uwielbiam machać głową na boki haha, wtedy tak fajnie latają.


łazienka Este hehe
Poza tym piątek-sobotę spędziłam u Este i razem z Yuri, z okazji urodzin tej pierwszej. Zjadłyśmy pizzę, obejrzałśmy film, nawygłupiałyśmy się i było bardzo przyjemnie. Na początku też, czekając na Yursona, przeglądałam sobie album BTS.


Piękny Tae ;;
W sumie spacer wieczorem po mieście był czymś, czego potrzebowałam. Ale ilu ludzi było pijanych... coraz bardziej mi wstyd za ten kraj [*]

W każdym razie moje plany na dzisiaj to czytanie książki, granie na keyboardzie, nauka koreańskiego, drama albo serial... nic ciekawego, ale w końcu nadrobię wszystkie zaległości.



A z ostatniego zdjęcia jestem szczególnie dumna - jedyne co z nim zrobiłam to nałożyłam jeden filtr, by było efektywniejsze. Zazwyczaj wygładzam zdjęcie, żeby było ładniejsze i bardziej przejrzyste, ale tutaj tego nie wymagało, #duma, #swag, #fotograf. Tak na marginesie to ta szminka jest moją ulubioną, ma taki śliczny różowo-pomarańczowy odcień.

No, to ja się biorę za swoje! Miłego weekendu kitties ♥

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie wcześniej wyglądałaś lepiej, choć może to tylko kwestia przyzwyczajenia ^^ Yaaay, też chciałam przeczytać tę książkę Murakamiego, ale w księgarni była po 30 zł, zdzierstwo! ;;
    Miłego dnia c:

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo korzystnie wyglądasz w nowej fryzurce ^^ Miłej lektury ~

    OdpowiedzUsuń