26.01.2014

Sweet sixteen

Wczoraj stuknął mi kolejny roczek, eh... Jednak dzień zaczął się bardzo przyjemnie, więc nie mam zastrzeżeń! Spędziłam go razem z Wiksem na oglądaniu vine'sów, filmu, filmików, przeglądaniu tumblra i tak dalej. Dzisiaj zaś wybrałam się na kręgle z Yuri i Este. Ale o tym później, najpierw chciałam coś podsumować.
Lubię robić takie podsumowania czy normalnego roku, czy roku od urodzin. Ten drugi wypada u mnie tak (są to głównie pierdoły, ale well):
♥ ścięłam włosy, zrobiłam się na różową blondi i zdążyłam ściąć je ponownie
♥ obejrzałam tylko 6 anime... ale w tym roku się poprawię!
♥ do mojej kolekcji doszło 9 mang
♥ poprawiłam swoje umiejętności językowe (głównie koreański, którego w ogóle się w tym roku nauczyłam haha)
♥ rozwinęłam swoje umiejętności - wokalne, sportowe, rysunkowe, leniuchowania, modelowania i fotografii.
♥ bardzo psychicznie dojrzałam i przestałam być typowym gimbusem.
♥ Zaprzyjaźniłam się bardziej z Este i Yuri!
♥ zmieniłam swoją garderobę na bardziej odpowiadającą moim upodobaniom

A teraz czas na mały fociospam z dzisiejszych kręgli!

Słyszałam, że zmalała mi stopa.

najpyszniejsze soki ever




Rollin' like a buffalo

A kto to taki piękny?

Krewetki </3


Piękna pani no.2


Tyle się uśmiałyśmy, obżarłyśmy i wywalałyśmy - jak nigdy! Aż nie wiem, jak ogarnę się jutro do szkoły... No ale nic, żyje się dalej. Nie wiem generalnie jak będzie z postami w tym tygodniu, ale postaram się coś dodać. Jutro mam jeszcze dostać od Este i Yuri prezent i boję się, co to będzie ;_;
Do przeczytania~♥

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! \(^,^)/ 생일축하해! 誕生日おめでとう!!
    Jesteś jeszcze taka młodziutka C: Mam nadzieję, że kolejny rok również bedzie udany ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego,życzę Ci,żeby w tym roku równie dobrze Ci się układało. ^^

    OdpowiedzUsuń