11.01.2014

Review: Tangle Teezer

Tak jak obiecałam - dzisiaj mała recenzja szczotki, podobno magicznej - Tangle Teezer!
Szczerze mówiąc zawsze byłam dosyć negatywnie nastawiona co do tej szczotki, nie sądziłam, że naprawdę może być aż tak dobra. Pewnego razu, gdy byłam u swojej fryzjerki, miała u siebie egzemplarz tejże szczotki i pozwoliła mi ją wypróbować. Kiedy przejechałam nią po włosach nie mogłam uwierzyć w to, co zobaczyłam - gładkie, lśniące i wygładzone włosy. Coś, czego od dawna potrzebowałam. Natychmiast poprosiłam ją o zamówienie dla mnie TT, i tydzień temu wpadłam w posiadanie tej szczotki!
Recenzji jest jej wiele i zdaję sobie z tego sprawę, ale chciałam podzielić się z wami moimi własnymi odczuciami.
Ostatnio mam małą manię na punkcie różu, więc także TT zamówiłam w takowym kolorze~


Na początku używałam jej bardzo delikatnie bo miałam wrażenie, że bardzo łatwo połamać jej ząbki, ale tym sposobem nie byłam w stanie rozczesać całych włosów; mimo to ząbki nadal są całe, chyba po prostu jestem przewrażliwiona...(≧ω≦)
Zdecydowanie nadaje się do masażu skóry głowy, włosy nieco mniej wypadają (bo u mnie ostatnimi czasy wypadają garściami), nadaje włosom blask, bez problemu rozczesuje i nieco je wygładza. Mimo to myślę, że na początku trzeba się przyzwyczaić do jej używania ^^
Poza tym wygodnie się ją trzyma - idealnie układa się w dłoni.

Design: +++++
Wygoda: +++++
Skuteczność: +++++
Cena: ++++

Cena według mnie jest adekwatna do produktu, bo TT bardzo długo wytrzymuje, nie niszczy się, łatwo jest wyczyścić ją z włosów. Mimo to, jak zauważyłam, dla wielu nadal jest powodem, dla którego jej nie kupują. Cena TT zazwyczaj trzyma się w granicach 40-50 zł, co jak na szczotkę faktycznie nie jest mało ale myślę, że tylko ktoś naprawdę wybredny zawiódł by się na niej.

Podsumowując tą krótką recenzję - polecam ją gorąco, zwłaszcza osobom mającym problem z kołtunami czy niesfornymi włosami.

A może ktoś z was ma Tangle Teezer? Jakie są wasze odczucia?

2 komentarze:

  1. Ja mam właśnie Tangle Teezer. Jest idealna! Świetnie czesze się nią włosy. Inne szczotki elektryzowały moje włosy (mam raczej cienkie włoski) i często trudno było je dokładnie czesać. Jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    Anna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak pozostanę zwolenniczką szczotek z miękkiego włosia uważam, że włosy potrzebują delikatnego traktowanie a plastik raczej go nie zapewnia. ;3
    http://himechatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń