03.01.2014

Moja obsesja: Paznokcie!

Moja przygoda z pielęgnacją paznokci zaczęła się dopiero w połowie pierwszej klasy gimnazjum. Wcześniej na paznokcie nie zwracałam szczególnej uwagi, nie malowałam ich zbyt często i trzymałam je raczej krótkie. Teraz szafka nie domyka mi się od lakierów, a na paznokciach zawitała większość wzorów, jakie byłam tylko w stanie wymyślić.

Chyba jedne z najdłuższych paznokci, jakie miałam


skromna kolekcja~

Tak jak kiedyś bardzo nie lubiłam swoich paznokci, tak teraz często mogę być z nich dumna ♥ Niestety nadal zdarzają się dnie, kiedy mi się łamią (magia długich paznokci), dlatego od dłuższego czasu odżywiam je porządnie raz w miesiącu - wtedy nie mam ich pomalowanych, co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia, jednak mimo, że lakier utwardza paznokcie, to też nieco je z czasem niszczy ~.~

Jakie lakiery polecam? 
Najczęściej używam tych dostępnych w Rossmanie - z Wibo są jak dla mnie najlepsze, z Miss Spoty mają czasami  średnią jakość. Od czasu do czasu kupię coś droższego i "markowego", ale dla mnie nie ma to większego sensu, bo maluję paznokcie przynajmniej raz w tygodniu.

A jakie odżywki?
Posiadam dwie - jedną z Wibo, a drugą diamentową, z Eveline. Obie ładnie odżywiają paznokcie, chociaż z tej z Eveline jestem bardziej zadowolona.

Dłonie to wizytówka człowieka, więc według mnie kobieta powinna mieć je podwójnie zadbane - co nie jest jednoznaczne z "pomalowane". Swoją drogą lubię oglądać różne paznokciowe fantazje innych, a kiedyś trzy razy zostałam zaczepiona w Rossmanie z zapytaniem: "Jak zrobiłaś te paznokcie?!", co było naprawdę miłe i zmotywowało mnie do dalszej zabawy z manicurem.

A u was jak jest? Wolicie pomalowane paznokcie, czy raczej nie lubicie tego robić?

5 komentarzy:

  1. Zaczęłam dbać w piątej klasie, w sumie to już od 3 i pół lat mam obsesję. Nie obcinam tylko piłuję - wyglądają o niebo lepiej. Do poczatku roku szkolnego malowalam odzywka i czasem na jakies kolorki XD Teraz mam mocne i odzywione, wiec odzywek uzywam tylko raz w miesiacu. Sporo osob bardzo lubi moje dlonie, glownie paznokcie wlasnie~

    OdpowiedzUsuń
  2. Obgryzam od 6 roku życia T^T

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem o nie dbać xd nie potrafię po prostu D:
    a ty masz takie piękne ! DD: :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie umiałam, ale myślę że wystarczy motywacja, żeby się nauczyć :D

      Usuń
  4. Moje paznokcie są straszne! Staram się, by miały taki sam kształt i długość, ale kompletnie nie wychodzi! >.< Denerwują mnie i już od jakiegoś czasu moje zmagania z nimi idą na marne. I w dodatku nie umiem ich malować - krzywo i ogółem nienawidzę tego, dlatego zawsze mama mnie wyręcza. xD Chciałabym to robić sama, ale jestem niesamowicie niecierpliwa i w ogóle chyba brakuje mi talentu (moja wymówka), a tak bardzo chciałabym mieć kawaii paznokcie. xD A tak w ogóle to bardzo lubię czytać Twojego bloga. ^-^

    OdpowiedzUsuń