25.12.2013

Wishlista #2

Będąc w Holandii nie mam wiele czasu na jakieś długie i ciekawsze posty niż ten, jednak bardzo lubię oglądać zdjęcia rzeczy, które ktoś chce (jakkolwiek dziwnie to nie brzmi), więc lubię też sama robić takie listy. Co prawda kilka rzeczy z poprzedniej wishlisty nie zostało spełnionych, ale to da się naprawić, haha. Tym razem tutaj rzeczy, które chciałabym kupić układają się w outfit, który chciałabym stworzyć.

1. Białe creepersy



Zawsze podobały mi się te klasyczne, ale jakoś nigdy nie byłam w stanie kupić właśnie te.

2. T-shirt z Poniaczem



Pierwszu t-shirt na świecie, którego nadruk mnie urzekł. Jestem ciekawa reakcji nauczycielki z religii, gdy minę ją w tym na korytarzu....

3. Legginsy z yin yang.



Od dłuższego czasu marzą mi się baaardzo, a jako miłośniczka ciekawych legginsów to rzecz, której nie może zabraknąć w mojej szafie.

Szczerze mówiąc jestem w szoku, że udało mi się zmieścić w trzech rzeczach, ponieważ jest bardzo dużo rzeczy, które bym chciała, haha. Ale im mniej, tym lepiej!

A wy na co polujecie? ♥

5 komentarzy:

  1. Koszulka zarąbista~^^
    Hmm, ja akurat mam z tym "co chcę" problem T^T
    Jak nie mam kasy chcę 14798174981374928 rzeczy, jak mam kasę nie wiem co kupić XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi sie creepersy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też marze o creepersach : *

    OdpowiedzUsuń
  4. leginsy * W *

    OdpowiedzUsuń