14.12.2013

Pracowity weekend i wymiana

Hej hej!
Ostatnimi czasy ciągle posty o czymś konkretnym, więc dzisiaj znowu leniwy post! Tym razem trochę wam poopowiadam ale mam nadzieję, że was nie zanudzę, a na końcu czeka was mały spam zdjęciami!
Wspominałam nieco na asku o dziewczynach zza granicy w mojej szkole - były to studentki, które przyjechały w ramach pewnej organizacji. Jedna z dziewczyn była z Kolumbii a druga - z Malezji. Opowiadały nam o swoich krajach, o sobie i rozmawiały z nami o Polsce. Wczoraj robiłam za 'tłumaczkę' przez trzy godziny, kiedy na sali zapadała cisza Kolumbijka mówiła "You can ask in Polish and she will translate", haha. Potem na przerwie pogadałam z nimi o ich organizacji i gdzie potem jadą i kiedy powiedziałam im, że będę tęsknić, to poprosiły mnie o wspólne zdjęcie, Facebook'a i życzyły mi dostania się w przyszłości do ich organizacji, haha. To naprawdę świetna sprawa - jedzie się do jakiego kraju się chce i promuje swoją ojczyznę. Poza tym uczyły nas swoich narodowych tańców jak salsa, cumbia i malezyjski taniec którego nazwy nie pamiętam, ale był dosyć zabawny. W pewnym momencie dziewczyna z Malezji powiedziała mi: "You look like Japanese or Korean, you know, like manga", podziękowałam jej i miałam potem banana na twarzy przez resztę lekcji. ^^" Nawet zgadałam się z nią na temat k-popu i zanuciła "I want nobody but you~". Przeurocze były, z pewnością nigdy ich nie zapomnę!

A co do weekendu to cóż, czeka mnie dziś przedświąteczne sprzątanie, bo za tydzień już wyjeżdżam. Potem wybieram się na małe zakupy z Yuri i potem już tylko same przyjemności - dramy, anime, muzyka, gorąca herbatka i ciepłe skarpetki ♥

A teraz czas na zdjęciowy spam~!





Biorę się za sprzątanie, ale pewnie najpierw potańczę, haha. Miłego weekendu! ♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że w mojej szkole nie ma takiego projektu! Fajne outfity, szczególnie podoba mi się ten środkowy - taki słodki :3
    ka-w-aii.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby projekt AIESEC'u "Enter your future"? :) W zeszłym roku miałam dzięki temu projektowi Kolumbijkę przez tydzień w domu i takie doświadczenia zawsze są ciekawe

    OdpowiedzUsuń