26.12.2013

Postanowienia noworoczne!

Nowy rok tuż-tuż, a ja chyba pierwszy raz w życiu postanowiłam stworzyć listę postanowień noworocznych! Nie jest ona długa, ale im mniej, tym łatwiej spełnić te wszystkie rzeczy, haha...


1. Dojdę do wymarzonej wagi.
Taaak, paradoksalnie - wiem, że jestem chuda, ale chcę jeszcze schudnąć. Marzy mi się 40 kilo, bo to jeszcze odpowiednia waga to mojej budowy ciała, a źle się czuję w obecnej wadze ~.~ Oczywiście w grę wchodzi wyłącznie zdrowe odżywianie i ćwiczenia!

2. Nie będę zaniedbywać swoich obowiązków, jak i innych rzeczy.
Cóż, mam zwyczaj zaniedbywania obowiązków czy to domowych, szkolnych czy tych należących raczej do przyjemności. W nadchodzącym roku chcę zapanować nad wszystkim i nie obijać się!

3. Zapuszczę włosy.
Mimo, że ostatnio każdego dnia mam ochotę znowu je ściąć, to nie dam się sama sobie i zapuszczę je! Tym razem będę o nie dbać, żebym nie musiała znowu ich ścinać, haha.

4. Będę porządnie się uczyć w szkole, jak i języków obcych.
Przez ostatnie dwa tygodnie (z feriami to już trzy, woho) bardzo się obijałam także pod tym względem, i to zmusiło mnie do refleksji, że czas wziąć się do roboty, bo sukces w życiu sam się nie osiągnie.

5. Przyłożę się do śpiewu.
Między innymi zacznę uczęszczać na chór i będę więcej ćwiczyć. Po tym jak nauczyłam się ładnie wyciągać refren "Rolling in the deep" zaczęłam wierzyć, że cuda się jednak zdarzają. ;;

6. Wyślę pewne zgłoszenie.
Jakie? To mam zapisane na kartce i w swojej główce, ale nie będę się o tym rozpisywać - nie wierzę, że uda mi się dostać tam, gdzie chcę, ale będę przynajmniej wiedziała, że spróbowałam.

7. Nagram sama/z Este covery.
Aktualnie ćwiczymy cover "Moya" AoA (wokalny) i taneczny - Tiny-G "Miss you". Do coverów szykujemy się od dawna, ale nadal coś nie idzie nam nagranie tego.

8. Będę rozsądniejsza.
Już czuję, że taka się stałam, ale chcę podejmować trochę rozsądniejsze decyzje.

9. Postaram się być bardziej śmiała.
Mam nadzieję, że sprzedawczynie w spożywczaku nie będą mi już straszne. Śpiewanie na scenie też nie.

10. Wezmę udział w szkolnej gali talentów.
W tym roku miałam brać udział w dwóch kategoriach - śpiew i taniec, udział wzięłam tylko w tańcu, bo kiedy wyszłam na scenę w ramach próby głos tak mi się trząsł, że prawie się rozpłakałam. W tym roku nie dam się pokonać tremie! Mam nadzieję...

Lista ma więcej punktów, ale są one bardziej osobiste czy błahe, więc postanowiłam opublikować tylko tyle. Mam nadzieję, że chociaż te tutaj uda mi się wypełnić...

A wy macie jakieś postanowienia na nowy rok? ♥


2 komentarze:

  1. Twoja lista pozwoliła mi na uzupełnienie mojej xD Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystko ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chce schudnąć i przyłożyć się do języków. Ech, też muszę zrobić taki post:-)

    http://nikishii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń