07.12.2013

Moje 10 top świątecznych piosenek!

Chyba każdy ma listę piosenek z którymi nie rozstaje się na święta, prawda? Dlatego postanowiłam stworzyć listę swoich Top 10 świątecznych piosenek; kolejność jest przypadkowa. Może i wam któraś wpadnie w ucho i zostanie waszą przewodnią piosenką tegorocznych świąt?

1. EXO - Miracle in December


Co prawda jest to smutna ballada, jednak według mnie nadaje się na długie, zimowe wieczory.

2. Train - Shake up Christmas


Tym razem wesoła piosenka, która podbiła moje serce już zeszłej zimy. Idealna na wesołe świąteczne wieczory spędzane w równie wesołym towarzystwie ^^

3. Marriah Carrey - All I Want For Christmas is You


Kto nie zna tej piosenki? Istny klasyk, który musi być obecny podczas świąt!

4. Wham - Last Christmas


Kolejny klasyk, który śpiewałam już wczoraj na historii. Zdecydowanie dodaje świąt magii.

5. SHINee - Haru


Piosenka, z którą mam bardzo dobre wspomnienia. Takie SHINee pamiętam i mam nadzieję, że jeszcze nie raz powrócą do takich piosenek.

6. Dean Martin - Let It Snow


Ta piosenka kojarzy mi się z latami 80'tymi, ludźmi kupującymi kupę pięknych prezentów i masą światełek. Bardzo pozytywna!

7. Justin Bieber - Mistletoe


Tak, miejsce znalazł tu i on. Nic do chłopaka nie mam, a piosenka jest przeurocza oraz z klimatycznym teledyskiem~♥

8. Lady Gaga - Christmas Tree


Polubiłam tą piosenkę dzięki mażoretkom i do dzisiaj bez przerwy gra mi w głowie.

9. Super Junior - Santa U Are The One


Taneczna i urocza piosenka! Nie będę tu wstawiać coverów innych utworów, dlatego oto oryginalna piosenka od tego zespołu.

10. Ailee - My Grown Up Christmas List



Uwielbiam Ailee, a ta piosenka na początku wywołała u mnie łzy w oczach. Cudowna i wyjątkowa, klimatyczna - baaardzo polecam!

Nie chciałam wstawiać tyle starych klasyków, ale zdecydowanie powinien się znaleźć tu Shakin' Stevens z "Merry Christmas Everyone". ^^

A wy macie do polecenia jakieś świąteczne piosenki? Które są waszymi ulubionymi? A może nie przepadacie za żadną?

2 komentarze:

  1. Lubię last christmas, najbardziej mi kojarzy się z nadchodzącymi świętami. Ten ostatni teledysk wydał mi się najciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje co do tej piosenki Ailee. Nie mam zadnych ulubionych piosenek swiatecznych ;P

    OdpowiedzUsuń