29.12.2013

Miracles in December

Planowałam na dzisiaj zrobić post na temat mojej wycieczki do Holandii, ale gdy dzisiaj rano zmęczona wróciłam do domu, na łóżku zastała mnie paczuszka z nową płytą EXO! Szybko nacykałam zdjęcia rano więc jakość jest dosyć...poranna.

Jeszcze zapakowane
Szczerze mówiąc obawiałam się, że ten album będzie zrobiony "byle jak", byle żeby był. Nawet nie wiedziałam, jak bardzo się myliłam, kiedy przywitały mnie śliczne pudełeczka i bardzo pomysłowe karty z członkami! Swoją drogą mi się trafił Kris i całe EXO. Mogło być gorzej, haha.

Dostałam też małe kalendarzyki od kpoptown!


Karty można nawet postawić na specjalnej nóżce! SM chyba nigdy mnie nie zawiedzie, przynajmniej jeśli chodzi o albumy...
No, to teraz lecę posłuchać płyt (poza MID nie słuchałam ani jednej piosenki...) i biorę się za sprzątanio-odpoczywanie!
Miłych ferii, bo został już tylko tydzień ♥

2 komentarze: